Riolu Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 ^ Du verkar trevlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 (redigerat) Ja, du verkar vara trevlig. Redigerat 20 April 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Tycker att du är rätt snäll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 ett jävla troll är vad du är woody och inget annat gå och dränk dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) ett jävla troll är vad du är woody och inget annat gå och dränk digDet var trevligt att du visade dina åsikter för woody. Men nu var det ju mig som du skulle bedöma. Iaf, du verkar trevlig. Redigerat 21 April 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Ja, nice person helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 yo wassup mate? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 ett jävla troll är vad du är woody och inget annat gå och dränk digSå jag blev plötsligt ett troll efter att skrivit det där inlägget som jag nu ändrat i Den långa sagan tråden? Ska byta avatar nu till ett troll face för din skull. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Så jag blev plötsligt ett troll efter att skrivit det där inlägget som jag nu ändrat i Den långa sagan tråden? Ska byta avatar nu till ett troll face för din skull. :Dmen... *gråter* du skulle ju skriva om du gillade mig eller inte D: OnTopic: Ja jag gillar dig :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 men... *gråter* du skulle ju skriva om du gillade mig eller inte D: OnTopic: Ja jag gillar dig :>Du skickade mysiga bilden en gång i tiden. Jag är nog ökänd som en politiskt inkorrekt mupp i Debatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Det är just därför jag gillar dig fishmaster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Respekterar dig, och tycker att du är trevlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg