Draghguggwhor Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Senaste plattan är ju helt underbar!Det håller jag inte med om. Count your blessings och This is what the edge of your set was made for var bra album. Suicide Season var ganska bra. Sen dess har det gått utför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) Har börjat lyssna på en hel del Depeche Mode nyligen. Främst Speak & Spell, Broken Fame, Singles 81-85 och Violator. Redigerat 29 Januari 2013 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Väldigt bra låt det där. Men är det verkligen den riktige sångaren? Liknanar inte honom tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) Riktiga och riktiga. Antingen är det Martin Gore eller så är jag och alla i kommentarerna blinda :P "Members Dave Gahan – lead vocals (1980–present) Martin Gore – keyboards, backing and lead vocals (1980–present); guitars (1983-1984, 1987-present) Andy Fletcher – keyboards, backing vocals (1980–present); bass guitar (1980)" Jag antar att du är Gahan du menar, men icke! Redigerat 29 Januari 2013 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Har börjat lyssna på en hel del Depeche Mode nyligen. Främst Speak & Spell, Broken Fame, Singles 81-85 och Violator.Glöm inte Black Celebration. Underbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Riktiga och riktiga. Antingen är det Martin Gore eller så är jag och alla i kommentarerna blinda :P "MembersDave Gahan – lead vocals (1980–present)Martin Gore – keyboards, backing and lead vocals (1980–present); guitars (1983-1984, 1987-present)Andy Fletcher – keyboards, backing vocals (1980–present); bass guitar (1980)" Jag antar att du är Gahan du menar, men icke!Ja juste! Nu ramlar ju alla bitar på plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 (redigerat) Någon som känner till Florence Valentin? :) Älskar deras skivor och hoppas på att dom kan slänga ihop något nytt snart. Med falskt pass Smugglad över gränsen Håll dej gömd i containers Lastad på båtar från Afrika Plocka skit på tomma perrongerna Du kan plocka lingon i Norrland Du kommer gå långt Du kommer gå långt Genom regn och snö Med asbestdamm i ditt bröst Långt från din familj Du kommer gå långt Du kommer gå långt Som en sten mot kravallstaket Som en qassamraket Du kommer gå långt Över murar med elekrisk taggtråd Sälj dej själv som njuredonator För tretusen dollar svart Ett kapat plan här, en skyskrapa där Beställ en östeuropeisk aupair Du kommer gå långt Neonskyltarna med reklam talar till dej som med ett litet barn Du kommer gå långt Som importerad sten sponsrat av slavar i Asien Du kommer gå långt Florence Valentin - Du kommer gå långt Den låten är svängig Redigerat 31 Januari 2013 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Någon som känner till Florence Valentin? :) Älskar deras skivor och hoppas på att dom kan slänga ihop något nytt snart.Har man en Bajare på sång kan det ju inte gå fel!Spana in hans soloplatta, finns på spotify Love Antell - Gatorna Tillhör Oss. Titelspåret är jävligt grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Har man en Bajare på sång kan det ju inte gå fel!Spana in hans soloplatta, finns på spotify Love Antell - Gatorna Tillhör Oss. Titelspåret är jävligt grymt!Har lyssnat en hel del på hans egna musik och köpte den CDn för nån månad sedan när den kom. Helt okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew och Portishead Peace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche Mode Gröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew och PortisheadPeace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche ModeGröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B)Vill också se Depeche Mode. Fack you. Hultsfred: Mew, Portishead, kanske Imagine DragonsLiseberg: Iggy & The Stooges Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Wu-Tang Clan till grönan, jobbigt bara att jag förmodligen inte kommer kunna se dom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg