admin Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 De är borta sedan ett tag. En grupp kostar numera från 10kr att skaffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 De är borta sedan ett tag. En grupp kostar numera från 10kr att skaffa.Okej, det finns ingen möjlighet att du skulle kunna fixa så att man får ha en gratisgrupp i kanske max 10 dagar, men att man sen måste köpa gruppen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Tyvärr är det ej möjligt och jag tror ej gratis grupperna kommer att komma tillbaka överhuvudtaget som det ser ut nu. En grupp kostar som sagt 10kr och det är relativt billigt, som en burk Coca Cola mer eller mindre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) Tyvärr är det ej möjligt och jag tror ej gratis grupperna kommer att komma tillbaka överhuvudtaget som det ser ut nu. En grupp kostar som sagt 10kr och det är relativt billigt, som en burk Coca Cola mer eller mindre...Okej, då väljer jag nog hellre en eller 2 Cola. Redigerat 20 Maj 2011 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Inte för att jag har varit aktiv här men jag var med i ett par grupper för ett tag sedan men nu så finns dom inte kvar längre. Är det bara för att det har blivit ändringar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Det beror ju egentligen på hur länge sedan du var aktiv, jag kommer inte ihåg vad som hände med grupperna i början, men på senare tider har gratisgrupper tagits bort, lagts till och tagits bort igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Inte för att jag har varit aktiv här men jag var med i ett par grupper för ett tag sedan men nu så finns dom inte kvar längre. Är det bara för att det har blivit ändringar?Nej, det tror jag inte.Men du kan alltid ha blivit borttagen från grupperna eller så har gruppen inte blivit förlängd och därför försvunnit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Men du kan alltid ha blivit borttagen från grupperna eller så har gruppen inte blivit förlängd och därför försvunnit.Ja. Det är ganska många grupper som inte har förlängts och som därför inte finns kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Ja. Det är ganska många grupper som inte har förlängts och som därför inte finns kvar.Som min. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Grupperna kommer troligtvis att försvinna i och med nästa uppdatering. Orsaken är till största del att intresset är för litet för grupperna. Istället så kommer vi att satsa på en chatt för de som vill chatta samt eventuellt bredda forumet med kategorier etc. Detta kommer även att göra att vi får det lättare att uppgradera sidan i framtiden. Inga beslut är definitiva än, men så här ser tankarna ut just nu...chatt!det verkar roligt men jag vill fortfarande ha grupperna kvar! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Testade chatten och det var få medlemmar, dålig kontakt (nestan inge kontakt alls) och dålig kvalite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Testade chatten och det var få medlemmar, dålig kontakt (nestan inge kontakt alls) och dålig kvalite!För helvete, det är en IRC kanal, vad hade du förväntat dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg