Hoppa till innehåll

Grupperna?


Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

De är borta sedan ett tag. En grupp kostar numera från 10kr att skaffa.

Okej, det finns ingen möjlighet att du skulle kunna fixa så att man får ha en gratisgrupp i kanske max 10 dagar, men att man sen måste köpa gruppen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr är det ej möjligt och jag tror ej gratis grupperna kommer att komma tillbaka överhuvudtaget som det ser ut nu. En grupp kostar som sagt 10kr och det är relativt billigt, som en burk Coca Cola mer eller mindre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr är det ej möjligt och jag tror ej gratis grupperna kommer att komma tillbaka överhuvudtaget som det ser ut nu. En grupp kostar som sagt 10kr och det är relativt billigt, som en burk Coca Cola mer eller mindre...

Okej, då väljer jag nog hellre en eller 2 Cola. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Inte för att jag har varit aktiv här men jag var med i ett par grupper för ett tag sedan men nu så finns dom inte kvar längre. Är det bara för att det har blivit ändringar?

Nej, det tror jag inte.

Men du kan alltid ha blivit borttagen från grupperna eller så har gruppen inte blivit förlängd och därför försvunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Gäst Qruzie

Grupperna kommer troligtvis att försvinna i och med nästa uppdatering. Orsaken är till största del att intresset är för litet för grupperna. Istället så kommer vi att satsa på en chatt för de som vill chatta samt eventuellt bredda forumet med kategorier etc. Detta kommer även att göra att vi får det lättare att uppgradera sidan i framtiden.

 

Inga beslut är definitiva än, men så här ser tankarna ut just nu...

chatt!

det verkar roligt men jag vill fortfarande ha grupperna kvar!

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Testade chatten och det var få medlemmar, dålig kontakt (nestan inge kontakt alls) och dålig kvalite!

För helvete, det är en IRC kanal, vad hade du förväntat dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...