Kanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/PAINT.JPG Den är inte riktigt manga av sig... Ville bara vara den första som skickar in en bild... Redigerat 9 Juni 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Har målat en till bild av samma person IGEN. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Intesnyggtprecis.JPG inte manga stil , och ni vet ju min ålder ! och jag målar snyggare förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hur mycket kostar en teckna manga bok ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag vet inte hur mycket en sån kostar men jag vill ha en sån men jag vet redan svaret om jag frågar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag vet inte hur mycket en sån kostar men jag vill ha en sån men jag vet redan svaret om jag frågar.. finns såna i bokhandeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Okej... Det enda är att jag inte kommer på något namn till min Karaktär som jag har kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag ritar as mycke på datorn!! inte manga då ra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Donald Duck @ 10/06-2004 13:02:47) Jag vet inte hur mycket en sån kostar men jag vill ha en sån men jag vet redan svaret om jag frågar.. finns såna i bokhandeln Tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vet någon var man kan köpa Ranma 1/2 någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Beror på var du bor,det finns en affär som heter Serie hörnan lite här o där,där finns massa mangor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Okej tack ska fråga om jag får köpa en bok eller två det får jag nog för mamma tycker att jag bör läsa mer än att sitta vid datorn. Förlåt att vi kommer ifrån ämnet ett tag Hur mycket kan Ranma 1/2 Kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.