Nazar Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Gissar på dom 5 spelen är skräp minis. Hoppas dock för warhawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen.Ja vi får ju se när det börjar igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen.Det kan ju inte vara spel som Prototype heller! Det är säkert några minis man får välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Det kan ju inte vara spel som Prototype heller! Det är säkert några minis man får välja mellan.Nej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Nej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m.Nja jag tror tyvärr inte dom ger ut Killzone 3, Uncharted 2, eller Resistence dom är för stora. Men man kan alltid hoppas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Jag tror fulla versionen av pac man, och NHL arcade :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Nej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m.Det är helt otänkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om.Nja, det är ditt egna val, du får fler möjligheter, men du förlorar allt när du börjar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om.Nej du kommer inte få behöva göra om det, Allt du har gjort kommer fortfarande vara kvar om du inte raderar din speldata själv!! Redigerat 14 Maj 2011 av Darkspyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Nej du kommer inte få behöva göra om det, Allt du har gjort kommer fortfarande vara kvar om du inte raderar din speldata själv!!aah, skööönt :lol: hade aldrig orkat lvl om allting. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 aah, skööönt :lol: hade aldrig orkat lvl om allting. :)Hehe ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.