Nazar Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Ska jag söka efter en flickvän? Eller strunta i det hella? BTW vad tycker ni, ska man börja med ett förhållande när man är 15 år? Eller bara strunta i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 ör bestäm inget, lev ditt liv som vanligt, din tjej kommer när hon kommer, men du måste engagera dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Söka låter dumt. Gillar du någon som verkar trevlig mot dig så borde du kanske försöka utveckla den relationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Söka låter dumt. Gillar du någon som verkar trevlig mot dig så borde du kanske försöka utveckla den relationen.Håller med, men fråga skadar ju inte. Men ok ska ta det lungt med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 börjar du gå runt och tafsa för att du vill "ha en flickvän" är du så grymt körd. finns dock inget fel med att bekanta sig med tjejer och se hur dem är(intresserade eller tvärtom), bara du inte visar dig desperat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 börjar du gå runt och tafsa för att du vill "ha en flickvän" är du så grymt körd. finns dock inget fel med att bekanta sig med tjejer och se hur dem är(intresserade eller tvärtom), bara du inte visar dig desperat. Har jag sagt att jag är desperat? Frågade eftersom några sa man kan börja ha en flickvän när man e 15 år. Men iallafall orka, detta är gammalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Har jag sagt att jag är desperat? Frågade eftersom några sa man kan börja ha en flickvän när man e 15 år. Men iallafall orka, detta är gammalt nu.Heh, undra varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Heh, undra varför...Flickvän behöver man ju inte ha för sådant, bara fixa ett ragg :) OnT: Låt det komma när det kommer ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Flickvän behöver man ju inte ha för sådant, bara fixa ett ragg :) OnT: Låt det komma när det kommer ;-)Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Kärlek kommer när det kommer. Ser du någon tjej som du tycker verkar vara trevlig så kan du ju försöka att kontakta henne på ett smidigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Herregud, ett förhållande är ingen statussymbol. Du kommer veta själv när du vill ha en relation med någon annan tids nog, men just nu låter det ju mer som om du söker ett för att se bra ut i andras ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Herregud, ett förhållande är ingen statussymbol. Du kommer veta själv när du vill ha en relation med någon annan tids nog, men just nu låter det ju mer som om du söker ett för att se bra ut i andras ögon.Lol, kanske, kanske inte. Men eftersom jag har fått svar, så antar jag då att det kommer när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.