swagzter Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Mja, i lite brist på trådidé så skapar jag en valborgtråd! Skriv vad ni gjort/gör under valborg, nån kul händelse eller något som har med sista april att göra helt enkelt. Själv kom jag precis hem efter att ha varit ute lite med ett par polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Jag gjorde faktiskt ingenting. Smällde inte några smällare heller, orkade inte med det. Tyvärr har man ju en massa kvar som man borde göra av med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Jag har haft skit tråkigt... Har suttit hemma och glott film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Var i stadsparken i Lund förra året där några tusen personer samlas och varje år. Men det var skittråkigt, bara stökigt och fullt med sprit och jättemycket folk. Typ som en festival fast utan konserter. Töntigt att bara sitta och supa. Så i år skippar jag det, har ändå varit och haft kul en vecka i barcelona precis. Hade en mysig kväll hemma med familjen och brasa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 (redigerat) Har umgåtts med vänner :) Redigerat 30 April 2011 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 VALBORG!!! ALLA 15 TAGGARE MÅSTE SAMLAS OCH BLI FULLA IKVÄLL, DET ÄR ALLT ELLER INGET!!!! WOOHOOO!! nä jag har inte gjort något speciellt. jag åt gott och drack en del. inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Blev en dag hemma hos familjen. Vi firade nämligen min brorsa som fyllde år i tisdags så vi firade samtidigt mig som fyller år nu på tisdag samt min systers kille som också fyller år på tisdag. Blev en del tårta å sånt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Cyklade fram och tillbaka till Aspa, totalt fyra mil, och sov sedan i skogen. det var najst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Drog upp till brasan på berget med ett par kompisar, då kom en annan som visst hade hällt i sig rätt mycket alkohol, han spydde bland allt folk och vi fick sätta honom på en buss hem. När vi själva tar en buss lite senare ser vi honom gå jämte vägen. Då hade han hoppat av bussen och gått hem istället. Sen drog vi hem till en annan och lagade lite mat och badade jacuzzi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 (redigerat) Gibbade hela kvällen. Valborg är överskattat. Redigerat 1 Maj 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Jag hade en trevlig kväll. Jag var på Skansen, kollade på djur, lyssnade på kören som sjöng och... åt en jätteäcklig äppelpaj, som kostade 35 kr. Jag åt bara halva för den var jätteäcklig. Aja, sen kollade vi på brasan, sen åkte vi hem, och då gjorde jag glass med kolasås (eller jag gjorde inte glassen, men jag gjorde kolasåsen). Det är vår lilla valborgstradition. Glass med kolasås :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.