Hoppa till innehåll

Spotifys Uppdatering


Rekommendera inlägg

Eller så gör man båda sakerna. Köper spotify och skivor.

Själv så har jag Spotify pre. i sex månader till. Sen så ska jag köpa nytt.

 

50 kr/29 dagar = 1.7 kr för varje dag. Så spotfiy är inte alls så värst dyrt och har man inte råd med det så är man nog fattig faktiskt.

Som sagt, beror fullt på vad man prioriterar. I min mening får räkningar, nöjen & kläder före Spotify. Dock har jag ett helgjobb så jag har råd med allt detta, men alla har inte det. De flesta kanske inte får in mer än 1050 kr/mån då är Spotify kanske inget man väljer, tänk längre än vad näsan räcker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Personligen lyssnar jag väll mest på Hardstyle och Hardcore och spotify har inte den bästa musiken av det slaget =/

 

Sedan får jag bara 400 kr i månaden, sååååå det kommer jag spendera på annat....

 

Och dom låtarna jag lyssnar på mest vill jag mixa och leka med eller lägga in på mobilen så att köpa premium kommer inte på tal. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Personligen lyssnar jag väll mest på Hardstyle och Hardcore och spotify har inte den bästa musiken av det slaget =/

 

Sedan får jag bara 400 kr i månaden, sååååå det kommer jag spendera på annat....

 

Och dom låtarna jag lyssnar på mest vill jag mixa och leka med eller lägga in på mobilen så att köpa premium kommer inte på tal. :)

sigh

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt, beror fullt på vad man prioriterar. I min mening får räkningar, nöjen & kläder före Spotify. Dock har jag ett helgjobb så jag har råd med allt detta, men alla har inte det. De flesta kanske inte får in mer än 1050 kr/mån då är Spotify kanske inget man väljer, tänk längre än vad näsan räcker.

Haha vad snackar du om? Gjorde ju för fan en uträkning för hur mycket Spotify skulle kosta per dag en månad som Maj. Dessutom så är 50 kr inte så mycket att betala för allt det som finns på Spotify.. Och sen vad folk prioriterar skiter jag väl i.

50 kronor är ändå inte mycket.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen lyssnar jag väll mest på Hardstyle och Hardcore och spotify har inte den bästa musiken av det slaget =/

 

Sedan får jag bara 400 kr i månaden, sååååå det kommer jag spendera på annat....

 

Och dom låtarna jag lyssnar på mest vill jag mixa och leka med eller lägga in på mobilen så att köpa premium kommer inte på tal. :)

Bara? 400 Kr är mycket pengar. Själv får jag 300 kr månaden, och det räcker för mig. Redigerat av lolkfezt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha vad snackar du om? Gjorde ju för fan en uträkning för hur mycket Spotify skulle kosta per dag en månad som Maj. Dessutom så är 50 kr inte så mycket att betala för allt det som finns på Spotify.. Och sen vad folk prioriterar skiter jag väl i.

50 kronor är ändå inte mycket.

Snackar om att du kanske skulle tänka dig att alla tonåringar/ungdomar kanske inte har råd eller prioriterar annat och inte säga "Ah du köper inte det då är du fattig". Så tolkade jag det du skrev.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag som studerar kanske inte har 50 kr i månaden att lägga på någon musiktjänst. Då det finns räkningar och massa annat som går före. Så kom inte och säg att folk är snåla om de lever efter en viss budget Mr. Jag-får-allt-serverat-på-silverfat-och-alla-som-inte-har-råd-är-fattiga-eller-snåla.

Så du kallar mig bortskämd för jag stödjer ett program som är bra men tar betalt ?

Jag får 300kr i månaden som jag kan spendera saker på för min morsa är ensamstående och behöver mitt barnbidrag för att kunna försörja mig o min bror. 50kr är INGENTING. Ge upp något det cigg paketet ( eller något liknande) i månaden så har du fan pengarna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du kallar mig bortskämd för jag stödjer ett program som är bra men tar betalt ?

Jag får 300kr i månaden som jag kan spendera saker på för min morsa är ensamstående och behöver mitt barnbidrag för att kunna försörja mig o min bror. 50kr är INGENTING. Ge upp något det cigg paketet ( eller något liknande) i månaden så har du fan pengarna.

Jag personligen har råd med Spotify. Men det hör inte till saken att mor din är ensamstående och måste ta barnbidraget som är menat till henne för att försörja dig och inte till dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är 400kr mycket nuförtiden? Kanske om det var 1970

Det är ju mycket om man är 14 år... Jag kommer själv ihåg hur stolt jag var när jag fick min veckopeng på 40 kronor när jag var 15 år. Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag personligen har råd med Spotify. Men det hör inte till saken att mor din är ensamstående och måste ta barnbidraget som är menat till henne för att försörja dig och inte till dig.

när du kalla mig bortskämd så fick jag ju förklara att jag inte är någon rikemans unge eller hur ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...