5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 (redigerat) Men spotify finna ju bara i Sverige och några andra länder? Och jag hörde att det kommer att lanseras snart i USA btw ;)Jo, de försöker med att lansera det i USA. Det var tänkt i slutet av 2010 ett tag.. Förresten så är Spotify för tillfället tillgängligt i: Sverige, Norge, Finland, England, Frankrike, Spanien och Nederländerna. Redigerat 30 Maj 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Jag kommer köpa Premium så snart jag begränsningarna på Free börjar bli ett problem, vilket lär ske inom några dagar. Spotify är asnajs och har man premium blir det bara bättre, plus att man kan ha det i mobilen, win win win!Håller helt och hållet med. Att kunna lyssna på vilken musik jag vill via min iPhone är ett stort plus i kanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) Kör grooveshark atm, otroligt mycket mer musik där och om man vill ha det i mobilen så kostar det bara ~55kr i månaden. ;) Redigerat 6 Juni 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Kör grooveshark atm, otroligt mycket mer musik där och om man vill ha det i mobilen så kostar det bara ~55kr i månaden. ;)Om man vill så kan man få grooveshark's musik i mobilen helt gratis också. Med hjälp utav tinyshark.http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/20110216/android-app-3 Fast jag föredrar ändå Spotify, känns som en seriösare tjänst, och svensk såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 och svensk såklart!Allt svenskt är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 49/99kr i månaden för obegränsat med musik, det är ju ingenting. Förstår inte varför alla ylar som om det utbröt ett inbördeskrig. Jag skaffade premium direkt och därav kan jag ha Spotify i min iPod, även i offlinemode vilket gynnar iPods som är beroende av wi-ficonnections i vanliga fall. Men nu kan jag köra offlinemode. Dessutom har jag nu all min favoritmusik med mig vart jag än går samtidigt som jag kan koppla av då och då vid datorn och ha obegränsat antal lyssningar på mina låtar och hur mycket musiktillgång som helst i princip. JAg tycker även GS är långsamt, pluddrigt och inte i min smak. De hade sist jag kollade säkert 15 varianter på t.ex. Swedish House Mafias låt One även när jag specifikt sökte på Extended Mix. Nah. Spotify Premium ända in i graven! Sluta gnälla om en liten summa cash och dra in på colan ni köper så har ni premium. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Allt svenskt är inte bra.Nähe? Men tycker du inte att Spotify har gått från att vara ett ganska litet företag till något stort på såpass kort tid? Dessutom så verkar det gå bra för Spotify i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Nähe? Men tycker du inte att Spotify har gått från att vara ett ganska litet företag till något stort på såpass kort tid? Dessutom så verkar det gå bra för Spotify i dagsläget.Det har absolut inget alls med saken att göra. Argumentet var bara för det är svenskt så behöver det ju inte vara bra, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Har Unlimited och har haft sedan avgiften blev "obiligatorisk" för intensiva lyssnare. Blir nog att uppgradera till Premium när jag får min iPhone 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Fast grooveshark är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Fast grooveshark är olagligt.Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Luxaxix: Jo, det är användarna som laddar upp musiken. Artisterna/skivbolagen får inte ett skit. Dvs, olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.