GamesDean Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 (redigerat) Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän. Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill."Klottrare" kladdar sällan på privatpersoners hus eller annan egendom. Tunnlar, busshållplatser är mycket mer intressanta. Ser jag en snygg målning i en gångtunnel, busshållplats eller liknande tycker jag bara att det är snyggt då det inte "skadar" någon. Redigerat 17 September 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 "Klottrare" kladdar sällan på privatpersoners hus eller annan egendom. Tunnlar, busshållplatser är mycket mer intressanta. Ser jag en snygg målning i en gångtunnel, busshållplats eller liknande tycker jag bara att det är snyggt då det inte "skadar" någon.Det kostar samhället ofantliga summor pengar att tvätta bort klotter, så det skadar någon i allra högsta grad. Sen är inte tunnlar, busshållplatser någons egendom? Om inte någon äger dem, vem byggde dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Låt det stå kvar om det inte stör? Klottrare "klottrar" för att det ska så kvar. Hur mycket dom än "Försöker" ta bort, kommer det upp igen. Förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Låt det stå kvar om det inte stör? Klottrare "klottrar" för att det ska så kvar. Hur mycket dom än "Försöker" ta bort, kommer det upp igen. Förr eller senare.Så låt säga om jag ägde en stor stenmur, skulle jag bara låta det va om den blev ner klottrad? Skulle inte tro det va. Är glad över att tre snorungar i min kommun har blivit dragna inför rättegång för klottring, det värmer gott i kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän. Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill.Fruktansvärt löjligt allt du påstår här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Fruktansvärt löjligt allt du påstår här.Absolut, men det är ju trots allt mina egna åsikter om klottrare. Inte andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Absolut, men det är ju trots allt mina egna åsikter om klottrare. Inte andras.Jag respekterar att du tycker som du gör.Och om du hade en stenmur som var nedklottrad så ska du ju få ta bort det.Men att ta bort det gör egentligen inte saker bättre. Det kostar pengar för dig att ta bort det, och när det väl är borta så kan det ju komma andra som tänker "Oj, en helt tom vägg, här kan vi vara kreativa" Sedan hade det varit en speciell vägg, som är en symbol för något, kanske inte som judarnas klagomur, men något åt det hållet, hade jag förstått dig. Själv tycker jag att klottring "piffar" upp lite i den trista vardagen.Som en lång tråkig tunnel tillexempel.Om man klottrar där med lite fina mönster i glada färger, så tycker iallafall jag, att det blir mycket trevligare att gå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Absolut, men det är ju trots allt mina egna åsikter om klottrare. Inte andras.Lägre än våldtäktsmän? Verkligen? Din moraliska kompass måste vara trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Lägre än våldtäktsmän? Verkligen? Din moraliska kompass måste vara trasig.Okej, en tydlig överdrift från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 Grafitti, klotter och allt vad det är bör aldrig bli lagligt. Förstör bara, ska alla städer se ut som tredjevärlden ghetton eller vad tänker folk? Jag är visserligen inte så moralisk av mig, men detta ser jag inget positivt it. Höj straffet för det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Var i Berlin nyligen o där var det en massa klotter över hela staden. Där var det verkligen inte fint över huvudtaget, även om jag måste medge att det är rätt kul att måla med sprayburk (testade på art of the streets förra året). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Finns ju faktiskt fin graffiti också, sådant som gör att folk mår bra. Mycket sådant i Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.