Organism Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Alltså det kommer inte gå att ändra på - det har blivit en sådan stor kultur. Man kommer alltid att måla på ställen där man inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Ok, så egentligen skall inget förändras då? Det skall vara tillåtet på vissa speciella platser, precis som idag?Ja, det var väl det vi kom fram till? Att man sätter upp skylt ifall man tycker att det är ok med "klottring" där. (Om man äger det såklart) Alltså det kommer inte gå att ändra på - det har blivit en sådan stor kultur. Man kommer alltid att måla på ställen där man inte får.Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Alltså det kommer inte gå att ändra på - det har blivit en sådan stor kultur. Man kommer alltid att måla på ställen där man inte får.Sant. Pose (USA) kommer förresten till Art of the streets senare i höst, vore grymt o se han göra målningar av denna stil :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Med tanke på hur politiker osv brukar reagera när det kommer till gatukonst o street art så blev man rätt chockad när man läste detta >> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?...artikel=5077799 har aldrig hört om något sådant tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matteus100 Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 jag tycker det är fult kladd och vissa målar ju på andras hus jag har bara en sak och säga MÅLA PÅ ERA EGNA HUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Med tanke på hur politiker osv brukar reagera när det kommer till gatukonst o street art så blev man rätt chockad när man läste detta >> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?...artikel=5077799 har aldrig hört om något sådant tidigareSom du ser så har de satt ut pappersblommor i en rabatt. Inget att bli chockad över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Verkar ju som att det blir fler o fler lagliga väggar i Sverige nu, frågan är ju om det kommer minska allt annat klotter. En öppen vägg kommer finnas tillgänglig i helgen oxå under art of the streets som hålls i stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Vad jag har hört så ökar lagliga väggar annat klotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Vad jag har hört så ökar lagliga väggar annat klotter.Japp, finns en tunnel i min stad aka "lagliga tunneln" för att minska graffitin runt omkring i stan. Tunnlarna jämte blev även de nedklottrade efter att den lagliga blev laglig så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Lagliga väggar är även en utmärkt ursäkt om polisen kommer fram till dig :D Polis: Vad ska du göra med alla de här sprayburkarna då? Jag: Ska bort till lagliga tunneln :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Damm Skrivet 4 September 2012 Rapport Dela Skrivet 4 September 2012 Lagliga väggar är även en utmärkt ursäkt om polisen kommer fram till dig :D Polis: Vad ska du göra med alla de här sprayburkarna då?Jag: Ska bort till lagliga tunneln :lol:Haha vore kul o se deras reaktion då :D Eventet Art of the Street har nu påbörjat sin turné: http://movement.riksteatern.se/m-citys Turnéplan:1-2 september UMEÅ, Program 8-9 september SKELLEFTEÅ22 september LINKÖPING29 september OXELÖSUND30 september NYKÖPING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 Graffiti, är helt OK tycker jag. Om det inte står bara ''fitta'' / bajen svin '' etc. Är det en stor fin vägg med snygga målningar, då blir de ett plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.