SNUFFINATOR Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 6-1! FYFAN VAD SKÖNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Sverige var så jävla värdelösa, förstår inte varför vi ens håller på med sporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Ja vafan dataspel FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 FYFAN VAD NICE ATT FINLAND VANN ASSÅ ! :DDDDDDDDDDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Kunde inte bry mig mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Bara jag som inte bryr mig ett dugg om sport? Har spelat och chattat hela kvällen typ. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Sverige kanske inte är bäst nu, men de har stor chans att bli. I laget har Sverige 8 st spelare som är födda under 90-talet. Finland hade 2 om jag minns rätt. När Sveriges spelare blir äldre och hinner utvecklas mer, då jävlar kommer vi krossa ert gubbhockeylag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Spelar man så som Tre kronor gjorde i finalen ska dom fan inte ha nå guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Sverige kanske inte är bäst nu, men de har stor chans att bli. I laget har Sverige 8 st spelare som är födda under 90-talet. Finland hade 2 om jag minns rätt. När Sveriges spelare blir äldre och hinner utvecklas mer, då jävlar kommer vi krossa ert gubbhockeylag!Ja, det är bara att inse att pojkspolingarna inte klarar av pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Sverige har vunnit mer inom hockeyn än vad Finland någonsin kan drömma om. Sen så blev Sverige faktiskt tvåa, vilka trodde det efter matchen mot Norge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Fotboll är det enda som betyder något i alla fall. ;) Bara ett fåtal länder som kan spela hockey ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.