WizZ Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 (redigerat) Vad tror ni om spelet kommer det bli bra / dåligt ? :) Redigerat 24 Maj 2011 av WizZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Tror mer på BF3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Ser ut som Call of duty 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Samma sak varje år, ser absolut ingenting nytt jämfört med andra spel. Köper hellre Battlefield 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 (redigerat) Är ett cod fan så jag kmr att köpa mw3. Jag tycker också att det verkar nice. Har sett bilder på vapen o sånt. Redigerat 24 Maj 2011 av Muffey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Dem rushar COD alldeles för mycket. Blir nog ett köp ändå. IW har nog lärt sig läxan med MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Blir ett köp direkt, sjukt bra singleplayerlägen i de tidigare spelen (inte black ops dock). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 (redigerat) Trailern peppade mig egentligen ingenting. Ärligt talat så gjorde den mig bara mindre peppad. Den visade liksom inget nytt. Hoppas att dom satsar på en lång och bra singleplayer. Tidigare kampanjer har varit spännande men ändå rätt så värdelösa för det är verkligen dödstråkigt att skjuta på soldater. Multiplayerläget måste också förnyas på något sätt så det inte blir samma sak som i dom senaste COD-spelen. Men jag tror ändå att det blir ett köp. Redigerat 24 Maj 2011 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 jag är taggad inför AC-130 uppdraget, älskade det i Cod4 :D ett av mina favoriter, dessutom var den inte IR, utan vanlig bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Ifall man kan kö Split Screen på BF3 så blir det det, annars MW3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 25 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Jag tycker det såg ganska bra ut, blir nog ett köp direkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Kommer att vänta tills nån kompis köpt det och köra hos honom istället för att köpa själv i första taget den här gången. Tänker inte göra samma misstag som med black ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg