Ultrafuskaren Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Vem tyckte ni skulle vinna? Jag tyckte Sverige såklart. Men Azerbajan vann...Så Europa tyckte alltså att deras låt var bättre än Saades "Popular"? Nåja... Börja skriva nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Jag tittade inte. Men jag har hört Saades låt och den är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Tyckte alla jag såg var dåliga, förutom Italien. Den var ägig! De kom tvåa, men jag har inte hört Azerbadjan (vet att det stavs annat men har glömt hur) Men Sverige kom ju trea, så jag är glad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Vem bryr sig om melodifestivalen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Vem bryr sig om melodifestivalen ^^+1 Jag är imponerad att Eric Saade kom så högt som han gjorde... Han får ju förfan Justin Beiber att låta bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Eric Saade gick nog bra tack vara scenshowen, dansen och sitt utseende snarare än för hur det lät. Låten var ju enkel som en barnlåt typ imse vimse spindel eller markoolio. Jag tyckte Azerbadjan var jättetrist, både framförandet och låten. Irland tyckte jag var bra fast lite jobbig, annars gillade jag Ungern och Lettland men de var inte i final... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Eurovision song contest är en av de tävlingar där jag verkligen inte är patriotisk. Jag tyckte Sveriges bidrag var stereotypt och inte nyskapande för fem öre så jag önskade den så långt ner som möjligt, blev besviken över hur bra den kom. Däremot var vinnande bidraget från Azerbadjan ändå värre, så vetetusan. Georgien och Slovenien hade ganska nice låtar, åtminstone om man räknar med den standard som finns i den här tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 (redigerat) erik saades låt var faktist helt enkel urkass. men erik saade är inte den värsta sverige har skickat vidare. malena ernmans låt var värre och anna bergendahls låt var den sämsta låten jag har hört. jag är en rockers och dagens skitmusik låter inte bra i mina öron. Redigerat 7 Juni 2011 av traaviaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 erik saades låt var faktist helt enkel urkass. alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig. men erik saade är inte den värsta sverige har skickat vidare. malena ernmans låt var värre och anna bergendahls låt var den sämsta låten jag har hört. jag är en rockers och dagens skitmusik låter inte bra i mina öron.Alla har inte samma musiksmak. "Alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig." Vilka säger det? När säger de det? Hur många människor säger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Ibland kan det tycka upp en låt som är hyfsad bra, men för det mesta är det bara en cirkus med konstiga kläder och hemsk musik. Att flera grannländer röstar på varandra gör det hela, om möjligt, ännu sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Alla har inte samma musiksmak. "Alla vet ju att övriga europa har ganska dålig musiksmak men inte visste jag att den var så dålig." Vilka säger det? När säger de det? Hur många människor säger det?jag var på dåligt humör då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Eric kaske var lite trist men azerbajan blev bara bajan när de skröt om german! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.