Hoppa till innehåll

Halsbloss Får Mig Att Bli Svimfärdig


BrokenHands
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag är med mina kamrater så brukar vi röka lite(bara för att prova eller vara coola. jag vet egentligen inte).

I vilket fall så tar jag halsbloss då och då, men när jag gör det blir jag svimfärdig.

Är det som man är ute efter när man röker på det sättet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du känner att du mår dåligt när du röker tycker jag inte att du ska fortsätta, så som du uttrycker dig låter det som att ni bara röker för att det är coolt. Har ingen aning om vad ni är ute efter egentligen, men tobaksbolagen är ute efter att få er beroende så att de kan tjäna pengar på er.

 

Sluta med att röka för fan, du vet att det är dåligt för dig och din kropp (du borde veta iaf) och du har ingen riktig anledning till att börja heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag kanske får syrebrist eftersom det är halsbloss jag tar och det tränger väl undan lite utav den vanliga luften man andas in i lungorna va? Fast jag vet inte.

Klart att jag vet att det är dåligt att röka och jag är knappast beroende vad jag vet.

 

Oj jag var lite sen med att svara där såg jag.

Redigerat av BrokenHands
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske får syrebrist eftersom det är halsbloss jag tar och det tränger väl undan lite utav den vanliga luften man andas in i lungorna va? Fast jag vet inte.

Klart att jag vet att det är dåligt att röka och jag är knappast beroende vad jag vet.

 

Oj jag var lite sen med att svara där såg jag.

Om du fortsätter så kommer du nog tillslut bli beroende. :)

Så mitt tips är att sluta röka, om man röker för att vara cool, så är man ocool.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du fortsätter så kommer du nog tillslut bli beroende. :)

Så mitt tips är att sluta röka, om man röker för att vara cool, så är man ocool.

This.

Det är bara att understryka detta med tjock linjer gång efter gång.

 

 

Sorry för att man är en moralkärring, men fan jag kan inte rå för det. Men jag hatar folk som så fort som möjligt börja förstöra sin kropp bara för att vara coola.

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, allt kommer bli bra sen när du är van och beroende, då kommer du inte svimma, allt kommer bli bra...

...ellerrrr???

Nä, men ärligt så är det inte coolt att döda sig själv, tycker jag. Så jag rekommenderar att du slutar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl ingen som inte är medveten om hälsoriskerna, varför inte låta den som vill få röka?

 

Personlig frihet och rätt till sitt eget liv och kropp, ett ganska lockande koncept tycker jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...