Fjeddo Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 (redigerat) Varför dumpade du henne från början?Tänkte precis samma sak. Känns inte som att hon kommer ta dig seriöst om du redan dumpat henne en gång, det hade då inte jag gjort. Redigerat 21 Juni 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 21 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Varför dumpade du henne från början?Det förblir ett mysterium Men ärligt talat så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Det förblir ett mysterium Men ärligt talat så vet jag inteAlltså finns chansen att du kommer göra samma sak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Alltså finns chansen att du kommer göra samma sak igen.Men det kommer jag inte göra. Men du kan ha rätt där whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Skyll dig själv som dumpade henne till en börja med. Hoppas att hon har bättre saker för sig än att vänta på att du ska slösa hennes och din egen tid genom att hålla på och ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Du dumpade din tjej = Hon vill inte ha dig tillbaka för du dumpade henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Kolla inne i kassaskåpet Charlesingvar, ne men serri bara säg vad du känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.