CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Det ska du inte. Inse att du inte är mogen nog för en relation och att både hon och du kommer må dåligt av det i slutändan.hur hade du då tänkt jag skulle få henne tillbaka svara bara på den enkla frågan. jag vill ju ha henne tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Säg rätt ut vad du känner och se vad hon säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 hur hade du då tänkt jag skulle få henne tillbaka svara bara på den enkla frågan. jag vill ju ha henne tillbakaEnkla svaret är att det är kört för dig.. Eller jo du kan vinna tillbaka henne, ge för fan blommor säger jag 100 gånger. Det är det bästa ursäktet som finns. Finns ingen annan utväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.Varför dumpade du henne? Okej, sig ungefär så här:Jag är ledsen att jag dumpade dig, jag är kär i dig, jag vill ha dig tillbaka. Vill hon inte ha dig? Ja... då... jag vet inte. Men börja så, för det finns inte mycket annats du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Varför dumpade du henne? Okej, sig ungefär så här:Jag är ledsen att jag dumpade dig, jag är kär i dig, jag vill ha dig tillbaka. Vill hon inte ha dig? Ja... då... jag vet inte. Men börja så, för det finns inte mycket annats du kan göra.ok men tror du det kommer funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Hmm, beror ju på, men efetrsom hon fortfarande har kontakt med dig, och för att det var du som dumpade henne så kanske hon fortfarande är kär i dig, även om hon är sårad. Om du lyckas övertyga att du verkligen älskar/är kär i henne så kanske ni kan bli tillsammans igen. Det kommer ändå ingen fördelar annars... ni förblir ju utan varandra annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 18 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 Hmm, beror ju på, men efetrsom hon fortfarande har kontakt med dig, och för att det var du som dumpade henne så kanske hon fortfarande är kär i dig, även om hon är sårad. Om du lyckas övertyga att du verkligen älskar/är kär i henne så kanske ni kan bli tillsammans igen. Det kommer ändå ingen fördelar annars... ni förblir ju utan varandra annars.hmmm du kan ha rätt där :) får hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 hmmm du kan ha rätt där :) får hoppas på det bästaHoppas också det går bra! Bara du är snäll och är övertygande så kommer du ha större chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 18 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 Hoppas också det går bra! Bara du är snäll och är övertygande så kommer du ha större chansjag åker inte förens om 1 vecka så jag hoppas på det bästa. För om hon inte ville veta av mig mer skulle hon ju inte ringt eller smsat mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 jag åker inte förens om 1 vecka så jag hoppas på det bästa. För om hon inte ville veta av mig mer skulle hon ju inte ringt eller smsat mig :PPrecis, det är ju därför du har en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 20 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Precis, det är ju därför du har en chans.hon kanske är rädd att jag dumpar henne igen också vad vet jag bara en tanke som slog mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Varför dumpade du henne från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.