FaKeMyDeath Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 (redigerat) Ja som rubriken säger ska jag nu köpa en ny dator. Budgeten är 20k + kostnaden för mus och keyboard. Bidra gärna med prisvärda paket. Redigerat 24 Juni 2011 av FaKeMyDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Woah woah, vänta lite. Jag är inte insatt i datorer så väldigt men du får en JÄTTEBRA dator för 20k. Frågan är om det inte ens är mindre (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Varför inihelvete ska du ha en Alienware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 22 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 den jag är på nu är Alienware och är ganska nöjd med den. Raeven: Budgeten är 40 k och därför kan man plocka ihop ett för tex 20 och så, jag vill ha en bra dator som varar längre därför den höga budgeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/549397/2011-06-22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Det är mer värt att köpa en dator för 20k nu och sedan spara resten till en uppgradering om något/några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Ja som rubriken säger ska jag nu köpa en ny dator. Budgeten är 40k som jag tror räcker till en finfin overkilldator. Skulle gärna vilja att ni bidrog med ett datorpaket, annars köper jag en Alienware Area 51 ALXPosta gärna en bild när du fått hem allt... 40k är helt otroligt onödigt, en "Ejlijenwäär" är ännu onödigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Tja, inte klarar du dig längre på ett paket på 40k jämfört med 20k... AlienWare är så Sjuuukt överskattat. ALDRIG ALIENWARE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 kolla här asså alienware stationära är ju inte ens prisvärda överhuvudtaget en sån plockar man ihop för 15 k och vafan 40 k, jag slår vad om att du inte ens håller på med 3d ochh film reigering eller hostar servrar så vafan känns otroligt onådigt köp ngn för 20 k som sagt och inte alienware senare kan du uppgradera ditt gaming gear vilket också kostar och tror du kan spendera dina pengar på annat. prisvärd för 17k http://greattech.se/product.html/gamer-ube...category_id=267 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 kolla här asså alienware stationära är ju inte ens prisvärda överhuvudtaget en sån plockar man ihop för 15 k och vafan 40 k, jag slår vad om att du inte ens håller på med 3d ochh film reigering eller hostar servrar så vafan känns otroligt onådigt köp ngn för 20 k som sagt och inte alienware senare kan du uppgradera ditt gaming gear vilket också kostar och tror du kan spendera dina pengar på annat. prisvärd för 17k http://greattech.se/product.html/gamer-ube...category_id=267Prisvärd? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 24 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Tar nog en för 20 och sparar det övriga till senare. Ändrar första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 KÖP INTE EN ALIENWARE. [ ALDRIG ]!Har väl hört det nu när 4 stycken redan sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.