Hoppa till innehåll

Kär I Min Syster!


Rekommendera inlägg

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är 16 år, min syster 17.

 

Jag har anmält alla off-topic inlägg, då jag faktiskt behöver hjälp.

Du är inte 16 år, du är 13. Så sa du till mig en gång i alla fall, synd lolkfezt.

 

onT: Egentligen tror jag inte att du är seriös, men incest är olagligt tror jag. Om ni skulle ha sex och bli busted... synd.

 

Men om du nu skulle vara seriös... ähum ja... eh.

Asså, snacka med någon expert, googla lite. Så kan du vara anonym och så.

Såg bland annat att det fanns en expertpanel på denna sida: http://ungdomar.se/qa_experts.php

Om jag var tvungen att komma med egna tips så försök glömma henne... ni kommer aldrig kunna bli tillsammans ändå, detta är ju 2011 Sverige inte någon sjukt krånglig Richard Wagner-opera.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte 16 år, du är 13. Så sa du till mig en gång i alla fall, synd lolkfezt.

 

onT: Egentligen tror jag inte att du är seriös, men incest är olagligt tror jag. Om ni skulle ha sex och bli busted... synd.

 

Men om du nu skulle vara seriös... ähum ja... eh.

Asså, snacka med någon expert, googla lite. Så kan du vara anonym och så.

Såg bland annat att det fanns en expertpanel på denna sida: http://ungdomar.se/qa_experts.php

Om jag var tvungen att komma med egna tips så försök glömma henne... ni kommer aldrig kunna bli tillsammans ändå, detta är ju 2011 Sverige inte någon sjukt krånglig Richard Wagner-opera.

Vänta, skämtar du med mig?

Tror du man är seriös när man skriver "ja, jag är 13!!!!11oneoneone11".

 

Och jo, jag är fullt seriös med denna tråd. Behöver verkligen hjälp. Tydligen har syrran inte kommit hem än ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta, skämtar du med mig?

Tror du man är seriös när man skriver "ja, jag är 13!!!!11oneoneone11".

 

Och jo, jag är fullt seriös med denna tråd. Behöver verkligen hjälp. Tydligen har syrran inte kommit hem än ;/

Aså fan, när hon kommer hem kyss bara henne. Då borde detta gå över.

 

Eller jag vet inte..

 

 

Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta, skämtar du med mig?

Tror du man är seriös när man skriver "ja, jag är 13!!!!11oneoneone11".

 

Och jo, jag är fullt seriös med denna tråd. Behöver verkligen hjälp. Tydligen har syrran inte kommit hem än ;/

Jag hjälpte dig ju, ska du inte kommentera det som ja hjälpte dig med, nu svarade du bara på det som var offtopic?

Det är mitt tips i alla fall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får faktiskt utveckla varför vi inte skulle kunna vara tillsammans? Ett offentligt förhållande kan ju vara lite svårt, men ifall hon nu känner det samma om mig kommer vi ju ha ett hemligt förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känna samma sak för dig?

Asså, nej jag tror inte hon gör det. Incest är väldigt ovanligt ju, och nu när det väl uppstått så är det ganska liten chans att hon älskar dig tillbaka...

Visst, om hon nu skulle vilja vara med dig... det känns inte rätt egentligen, men ni kan ju ha ett hemligt förhållande som du sa.

Fast iförsig så kan det förstöra ert syskonskap och det kommer ju bli jävligt svårt för din syrra också om du, hennes bror, är kär i henne! Då är det kanske bättre att du bara är ledsen än att ni båda är ledsna.

Och om ni nu skulle älska varandra båda två så är det fortfarande omöjlig/olycklig kärlek, eftersom ni inte riktigt "får" vara tillsammans! Så i alla tre fall kommer detta att gå åt helvete.

Men fråga en expert, de på ungdomar.se verkar ganska schyssta, men de svarar dock inte på alla frågor. I detta fall skulle de kanske göra det eftersom du verkligen behöver hjälp och inte bara någon fjuttfråga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...