Raeven Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Jag menade inget rasistiskt med det jag skrev, var ett exempel. Fler exempel:VeganerMänniskor i övrigtMördareLärare som inte bryr sig om eleverMobbareHur får du veganer till idioter? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Hur får du veganer till idioter? :PTycker det är rätt idiotiskt att inte äta/dricka något från djur (Kött, mjölk osv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 ja jag e cakeguy o ja e 13 år!!!!!!!!!! Gather your information bro.Du skrev nyss att du är 17 år ju och att din storasyster var 18 ditt lilla troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Jag menade inget rasistiskt med det jag skrev, var ett exempel. Fler exempel:VeganerMänniskor i övrigtMördareLärare som inte bryr sig om eleverMobbareJag håller med dig, och det är bra om du säger det då, för annars låter det som om du tycker enbart invandrare är idioter. Det är okej att generalisera men när det gäller invandring bör man tänka några extra steg innan man gör det, eftersom det faktiskt finns ganska många som tycker invandrare är idioter på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Du skrev nyss att du är 17 år ju och att din storasyster var 18 ditt lilla troll.Enligt Laserturken är jag 13. Mumutio: Invandrare är långt ifrån de enda idioterna på denna planet. Några fler exempel är:FrisörerModeraterHundälskareMoralkärringar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Tråden har spårat ut och låses därför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg