Layton Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Om du inte vill ha hjälp av mig, så blocka mig, då slipper du se mina inlägg. BTW, du vet väl att om du håller på och försöker skicka kvinnor till köket kommer ingen att vilja ha dig längre, inte ens din syrra. Sluta vara tillsammans med henne, nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Sanningen står på fuska.nu. Där kan ni läsa det rätta. Layton: Förutom min syrra då, för henne älskar jag och bryr mig om. Både på ett syskon och ett kärleks sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Okej, men jag tyckte att du gjorde rätt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Nej, men det är iallafall lättare med sin syster. Och jag skulle göra det ändå nog. Så ja typ.Eewwww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 EewwwwSå trodde jag ochså när jag var typ 11 eller 12. Vänta bara, du blir äldre, du kommer se själv. Aså om du säger Ew på hella sex grejen, då ska du göra som jag sa. Om du sa ew med syster då, carry on. Men jag tycker det är inget fel med det, om man är kär i sin syrra, varför inte? Man ska ju inte gifta sig med hon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Så trodde jag ochså när jag var typ 11 eller 12. Vänta bara, du blir äldre, du kommer se själv. Aså om du säger Ew på hella sex grejen, då ska du göra som jag sa. Om du sa ew med syster då, carry on. Men jag tycker det är inget fel med det, om man är kär i sin syrra, varför inte? Man ska ju inte gifta sig med hon.Eewwww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Skulle själv aldrig göra det med min syster, men det är för jag känner ingen som helst attraktion till henne. Men jag förstår din situation och önskar dig lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Lolkfezt har varit oseriös hela tiden här på fuska, det här är nog bara trolling och du får acceptera att folk tror det när du har betett dig som du har. Men ger ändå min syn på saken. Jag skulle glömma det. Om du säger något lär hon bara bli obekväm och kanske berättar för era föräldrar. Då skulle du bara hamna i en sjukt jobbig position. Det kommer gå över mer eller mindre, det gör det ju oftast. Och det skulle ju aldrig funka =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Hur skulle vi kunna kolla upp din syrra på facebook när vi inte ens vet vem du är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Eewwww1+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Hur skulle vi kunna kolla upp din syrra på facebook när vi inte ens vet vem du är?Men gör lite research dårå.Jag heter Mohammed, och min syster Majni. Det är allt jag tänker säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Men gör lite research dårå.Jag heter Mohammed, och min syster Majni. Det är allt jag tänker säga.Du är inte svensk? Trodde det först. No wonder varför alla svenskar här tycker det är eww. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg