DiRtY Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Hej, nån som kan tipsa om nåt bra hårwax som håller ett tag? Har ganska kort hår på sidorna och lite längre uppe på huvet (där använder jag waxet). Kör med nåt fiber Wax från H&M nu men skiten går ju bort så fort det kommer lite vatten i huvudet. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Har de senaste åren använt Fudge och American Crew. Kan rekommendera dem 2. Finns billigt på lyko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Dfi d:struct, grymt bra wax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Urban Lanza och d:fi grön är dom ända som håller måttet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 skulle uppskatta länkar till ställen man kan köpa dem på med, ny inom detta:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Varken d:fi fungerar bra för mig, men rekommenderar REF 424 starkt ! http://www.lyko.se/sv/artiklar/ref-shaper-424.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 skulle uppskatta länkar till ställen man kan köpa dem på med, ny inom detta:DKöp hos frisören. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Dust it, typ nå pulver, asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 D:fi är det som har funkat bäst för mig. Grön är väl starkast, men jag kan typ inte få ut det bra utan det klumpar sig. Så jag använder blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 DaxWax fosho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 DaxWax foshoDax Wax är fan det sämsta waxet ever, bättre att kleta in lite skit i håret. Sitter stenhårt, sjukt svårt att tvätta bort, kletar sönder, täpper igen hårbottnen mm. Dax Wax borde förbjudas, vill man behålla sitt hår så köp något "riktigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Lanza's Urban håller rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.