Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Men hur skulle det stället vara, ungefär lika aktivt som spelhörnan?

Bra idé i teorin, men när man ska utföra den undrar jag om verkligen den kommer vara tillräckligt aktiv för att få finnas här.

Man får aldrig veta om man inte försöker.
Skrivet

En "stream-hörna" skulle vara riktigt kul!

Tror att aktiviteten på forumet skulle öka rätt saftigt då, om det nu blev så att en stream hörna kom till. Man skulle kunna köra tävlingar osv! :) Kanske hyra ut CS servers också. Osv.

Skrivet

Någon som kan länka till några sidor som ni anser har bra "stream-hörnor" så man kan bilda sig en liten uppfattning hur det brukar fungera och se ut?

Skrivet

Spelservrar borde kanske komma tillbaks också. Utifrån din bild i "hur snabbt internet har du"-tråden så kommer en stor mängd användare kunna spela på samma server. Behövs bara någon som administrerar.

Skrivet

Någon som kan länka till några sidor som ni anser har bra "stream-hörnor" så man kan bilda sig en liten uppfattning hur det brukar fungera och se ut?

När jag har streamat har jag använt x-fire och kollat via deras sida. Är inte så insatt i streaming visserligen.

http://www.xfire.com/

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...