Lynott Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Någon som kan länka till några sidor som ni anser har bra "stream-hörnor" så man kan bilda sig en liten uppfattning hur det brukar fungera och se ut?http://www.own3d.tv/http://sv.twitch.tv/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 http://sv.twitch.tv/ är den absolut bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Vore ju även trevligt om vi kunde få igång: http://www.fuska.se/forum/Fuskase_Cs_servrar-t104521.html Att lägga till CSS och ta bort en 1.6 server hade med varit trevligt. Någon som testat dessa servrar btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Minecraft tror jag skulle vara populärast. Teeworlds spelar jag gärna också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Om en CS-server kommer skulle jag kunna tänka mig att vara admin. Har varit det på diverse andra sajter innan. Om en 1.6-server läggs upp så skulle jag föredra att den körs med en JailBreak-mod. Den enda servern i Sverige med JB-mod som är stor är nog Lions JailBreak (f.d TS-Gaming). Den kommer ha chans att bli stor om bra admins sätts in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag kan inte se någon vettig anledning till varför någon skulle streama sitt spelande på fuska.se, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag kan inte se någon vettig anledning till varför någon skulle streama sitt spelande på fuska.se, seriöst.Mmm jag tror också det blir en grej som är kul i början som sen ingen bryr sig om. Det behövs någon med bra karisma för att jag ska underhållas av en stream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Mmm jag tror också det blir en grej som är kul i början som sen ingen bryr sig om. Det behövs någon med bra karisma för att jag ska underhållas av en stream.Och folk som sitter och lurkar på forum har inte bra karisma. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Speedruns Live har ett ganska bra system tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Om en CS-server kommer skulle jag kunna tänka mig att vara admin. Har varit det på diverse andra sajter innan. Om en 1.6-server läggs upp så skulle jag föredra att den körs med en JailBreak-mod. Den enda servern i Sverige med JB-mod som är stor är nog Lions JailBreak (f.d TS-Gaming). Den kommer ha chans att bli stor om bra admins sätts in!Om det nu hade kommit upp en CS 1.6 server ska vi fan heller förstöra den med något jävla JailBreak. Sedan, skulle jag gärna sett en +18 regel när det gäller admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Om det nu hade kommit upp en CS 1.6 server ska vi fan heller förstöra den med något jävla JailBreak. Sedan, skulle jag gärna sett en +18 regel när det gäller admins.Alla tycker olika, man borde ha en omröstning om mods som ska finnas på servern. Det där med 18+, det tror jag inte skulle funka. Kanske 15+ eller 16+ isf. Det finns inte jättemånga här på fuska som är över 18, och de flesta av dem tror jag inte lirar mycket Cs. Aja, ingen ide att sitta och tjafsa om detta mer nu. Jag tror inte ens servrarna kommer upp igen. Det skulle dock vara kul om de gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Alla tycker olika, man borde ha en omröstning om mods som ska finnas på servern. Det där med 18+, det tror jag inte skulle funka. Kanske 15+ eller 16+ isf. Det finns inte jättemånga här på fuska som är över 18, och de flesta av dem tror jag inte lirar mycket Cs. Aja, ingen ide att sitta och tjafsa om detta mer nu. Jag tror inte ens servrarna kommer upp igen. Det skulle dock vara kul om de gjorde det.Tycker att man i.s.f. bör byta ut omröstningen mot att man postar vad man tycker som ett inlägg istället, bättre på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.