Hoppa till innehåll

Sommaruppdateringar?


MisterX
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om en CS-server kommer skulle jag kunna tänka mig att vara admin. Har varit det på diverse andra sajter innan.

 

Om en 1.6-server läggs upp så skulle jag föredra att den körs med en JailBreak-mod. Den enda servern i Sverige med JB-mod som är stor är nog Lions JailBreak (f.d TS-Gaming). Den kommer ha chans att bli stor om bra admins sätts in!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte se någon vettig anledning till varför någon skulle streama sitt spelande på fuska.se, seriöst.

Mmm jag tror också det blir en grej som är kul i början som sen ingen bryr sig om. Det behövs någon med bra karisma för att jag ska underhållas av en stream.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om en CS-server kommer skulle jag kunna tänka mig att vara admin. Har varit det på diverse andra sajter innan.

 

Om en 1.6-server läggs upp så skulle jag föredra att den körs med en JailBreak-mod. Den enda servern i Sverige med JB-mod som är stor är nog Lions JailBreak (f.d TS-Gaming). Den kommer ha chans att bli stor om bra admins sätts in!

Om det nu hade kommit upp en CS 1.6 server ska vi fan heller förstöra den med något jävla JailBreak. Sedan, skulle jag gärna sett en +18 regel när det gäller admins.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det nu hade kommit upp en CS 1.6 server ska vi fan heller förstöra den med något jävla JailBreak. Sedan, skulle jag gärna sett en +18 regel när det gäller admins.

Alla tycker olika, man borde ha en omröstning om mods som ska finnas på servern.

 

Det där med 18+, det tror jag inte skulle funka. Kanske 15+ eller 16+ isf. Det finns inte jättemånga här på fuska som är över 18, och de flesta av dem tror jag inte lirar mycket Cs.

 

Aja, ingen ide att sitta och tjafsa om detta mer nu. Jag tror inte ens servrarna kommer upp igen. Det skulle dock vara kul om de gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla tycker olika, man borde ha en omröstning om mods som ska finnas på servern.

 

Det där med 18+, det tror jag inte skulle funka. Kanske 15+ eller 16+ isf. Det finns inte jättemånga här på fuska som är över 18, och de flesta av dem tror jag inte lirar mycket Cs.

 

Aja, ingen ide att sitta och tjafsa om detta mer nu. Jag tror inte ens servrarna kommer upp igen. Det skulle dock vara kul om de gjorde det.

Tycker att man i.s.f. bör byta ut omröstningen mot att man postar vad man tycker som ett inlägg istället, bättre på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...