Escain Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Att ni fortfarande väntar haha. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Att ni fortfarande väntar haha. :DDu, jag väntar fortfarande på en bild på ditt ansikte och då kan jag lika gärna vänta på sommaruppdateringen -10 också. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tycker man borde kunna köpa de gamla teman för lite FM. Eller? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tycker man borde kunna köpa de gamla teman för lite FM. Eller? <3Skulle vara riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tycker man borde kunna köpa de gamla teman för lite FM. Eller? <3Det med orange färg schema, ja tack! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 De gamla temana är ju i ett helt annat skal än det nuvarande. Vet inte hur dem skulle funka ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 De gamla temana är ju i ett helt annat skal än det nuvarande. Vet inte hur dem skulle funka ihop.Mmm fuska har gjorts om sen de mycket äldre teman användes. Det skulle vara som att vilja ha ett tema som en annan hemsida har. Mycket manuellt arbete så länge inte temat stödjer den IPB versionen från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Gråtrunka :( Det vore fint iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Ta tillbaka namneffekterna. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Ta tillbaka namneffekterna. B)Dem saknar jag också, och grattis till 3000 fuskarank! En sak som jag önskar är nya ranker. Jag har över 4500 fuskarank och vi är båda "#10 legend" just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 #10 minilegend - 3000 #11 legend - 4000 #12 überlegend - 5000 #13 elitelegend - 7500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tycker det borde finnas en flik där man kan streama när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.