Nissebils Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Ta tillbaka namneffekterna. B)Lite mer sånt skulle sitta fint Tycker det borde finnas en flik där man kan streama när man spelar.Det är en väldigt bra idé, då sidan är spelrelaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Men hur skulle det stället vara, ungefär lika aktivt som spelhörnan? Bra idé i teorin, men när man ska utföra den undrar jag om verkligen den kommer vara tillräckligt aktiv för att få finnas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Men hur skulle det stället vara, ungefär lika aktivt som spelhörnan? Bra idé i teorin, men när man ska utföra den undrar jag om verkligen den kommer vara tillräckligt aktiv för att få finnas här.Man får aldrig veta om man inte försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Man får aldrig veta om man inte försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 En "stream-hörna" skulle vara riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 En "stream-hörna" skulle vara riktigt kul!Tror att aktiviteten på forumet skulle öka rätt saftigt då, om det nu blev så att en stream hörna kom till. Man skulle kunna köra tävlingar osv! :) Kanske hyra ut CS servers också. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Någon som kan länka till några sidor som ni anser har bra "stream-hörnor" så man kan bilda sig en liten uppfattning hur det brukar fungera och se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 1 2 3 Jag tror att dessa är 'bredast'. Ni kanske har fler exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag brukar själv streama Cs och lite annat då och då. Då skulle jag helt klart använda mig av funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Spelservrar borde kanske komma tillbaks också. Utifrån din bild i "hur snabbt internet har du"-tråden så kommer en stor mängd användare kunna spela på samma server. Behövs bara någon som administrerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 own3d.tv är en bra sida att streama på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Någon som kan länka till några sidor som ni anser har bra "stream-hörnor" så man kan bilda sig en liten uppfattning hur det brukar fungera och se ut?När jag har streamat har jag använt x-fire och kollat via deras sida. Är inte så insatt i streaming visserligen. http://www.xfire.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.