Fjeddo Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Tycker att man i.s.f. bör byta ut omröstningen mot att man postar vad man tycker som ett inlägg istället, bättre på det viset.Det är ju också en sorts omröstning, sa aldrig vilket sätt man skulle rösta på. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 att man kan låsa sina egna trådas skulle uppskattass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Det ser jag inga problem med egentligen, det håller jag med om, att man ska kunna låsa sina egna trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Nu är det dags för en uppdatering tycker jag. Senaste beskedet var "slutet av året". Jag kan tänka mig att sommaruppdateringarna kommer till sommarn om någon gång. De blir bara 2 år försenade då. Senaste uppdateringen var 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 Till synes så släppts det än så länge, då och då, mindre uppdateringar. Senaste var en ny version av första sidan. Parallellt så jobbas det en större uppdatering där all kod skrivs om och där vissa saker försvinner och andra kommer till. Något release-datum av den större uppdateringen finns inte då det är ett tidskrävande jobb och det jobbas i mån av tid. Tråden har även rensats på onödiga inlägg eller diskussioner på när nästa uppdatering kommer. Detta då den kommer när den kommer och det som sagt troligtvis kommer att dyka upp flera mindre uppdateringar innan det är dags för den större. Ni får gärna fortsätta att diskutera förslag på nya funktioner etc i denna tråden dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Jag tar och föreslår att återinföra begränsade gratisgrupper. Det var ett mycket bra sett att få testa på grupper och sedan bestämma sig för om man vill betala för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Jag tar och föreslår att återinföra begränsade gratisgrupper. Det var ett mycket bra sett att få testa på grupper och sedan bestämma sig för om man vill betala för dem.Eller helt enkelt gratisgrupper. Forumet behöver en katalysator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2012 Rapport Dela Skrivet 26 September 2012 Något nytt att informera om än? Kommer sommaruppdateringen i höst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 September 2012 Rapport Dela Skrivet 27 September 2012 (redigerat) Kom och tänka på det igår. Börjar bli dags... Redigerat 27 September 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.