lolkfezt Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Fast du kan inte få något av det där för en miljon. Inte ens nästan. Du kanske kan få en etta i en svensk småstad för en miljon.Det måste väl ändå vara på millimetern om du får en sådan för under en miljon?http://www.blocket.se/goteborg/Porsche_997...a=23_11&w=3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 975 000, ingen fantastisk marginal :P Dock tänkte jag på nypriset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 (redigerat) Det får allt vara en riktigt liten stuga ute i ödemarken och en sunkig volvo om du skall komma under en miljon. Ja, då kan säkert få något som har fyra väggar, tak och golv samt någon form av bil för under en miljon. Men inte direkt något som man kan klassa som "grymt" eller "coolt". Dock så förstår jag inte varför man skulle slänga bort sina pengar på ett sunkigt hus ute i ödemarken och en skruttbil.Vem sa, jag vill ha ett hus i ödemarken? Har aldrig ens sagt det. Och varför en volvo? Du måste vara så negativ hela tiden. Vad tänker du ha då? Redigerat 5 Juli 2011 av Skelzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Vem sa, jag vill ha ett hus i ödemarken? Har aldrig ens sagt det. Och varför en volvo? Du måste vara så negativ hela tiden. Vad tänker du ha då?Hans poäng är att det du vill ha har man inte råd med om man vinner 1 miljon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 (redigerat) Hans poäng är att det du vill ha har man inte råd med om man vinner 1 miljonOm man gör poolen själv och köper bilden, har man råd visst. Huset kan man ju alltid ta i kredit. Så man har visst råd. Redigerat 5 Juli 2011 av Skelzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Om man gör poolen själv och köper bilden, har man råd visst. Huset kan man ju alltid ta i kredit. Så man har visst råd.Vilken bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Om man gör poolen själv och köper bilden, har man råd visst. Huset kan man ju alltid ta i kredit. Så man har visst råd.D.v.s., du har råd med en bil men inte hus eller pool. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Det kostar att göra en pool också, och hus som har plats för pool kostar nog också en hel del. Ont: Köpt en superduperbra dator. Resten hade jag sparat tills jag ska flytta hemifrån jag kan göra det så fort som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Vilken bild?Whoops, menar bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 En miljon är inget. Tio miljoner är den nya miljonen. Jag skulle nog köpa upp pengarna på en dag eller två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 En miljon är inget. Tio miljoner är den nya miljonen. Jag skulle nog köpa upp pengarna på en dag eller två.Så du skulle inte uppskatta att vinna 1 miljon kronor? Du skulle tycka att det var småpengar jämfört vad man kan vinna annars? :mellow: btw du kanske vill kolla din avatartråd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 http://www.blocket.se/goteborg/Porsche_997...a=23_11&w=3Låter du inte den vara avställd så kommer du inte långt med den med bara 1 miljon kronor.Vi pratar dyrt bränsle, höga skatter och dyr försäkring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg