NeedforSpeed Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Mitt wow laggar extremt mycket i så hög form att jag ibland inte äns kan vrida gubben utan att den fryser i typ en minut. Jag har kollat ram minne och den ligger på 2045 MB och jag undrar om det är för lite RAM minne eller om nätverket är stört???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Ställ ner grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Processor och grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 9 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Har ställt ner grafiken men det hjälper inte så mycket men här har ni processorn: Intel® Core 2 Duo CPU T5270 @ 1.40GHz 1.40 GHz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 (redigerat) din proccesor är inte bland dom bästa men du behöver vrida ner till low/fair i grafiken med den. vad har du för grafikkort? Redigerat 13 Juli 2011 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Jag hade samma problem som dig. Men jag ställde ner resulationen till det lägsta, grafikerna till Low, och alla "effekter" (Shadows, View Distance) och dom till Low. Nu laggar jag inte mera lika mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Har också problem med lagg, kör på recommended settings och har vanligtvis 100 fps men så fryser det till i ca 1 sek ibland, kör med phenom II x4 850, 4gb 1333mhz ddr3 ram och hd radeon 6870. Någon som vet vad detta kan bero på? Har redan alla dom nyaste drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Har också problem med lagg, kör på recommended settings och har vanligtvis 100 fps men så fryser det till i ca 1 sek ibland, kör med phenom II x4 850, 4gb 1333mhz ddr3 ram och hd radeon 6870. Någon som vet vad detta kan bero på? Har redan alla dom nyaste drivrutinerna.Hur har du 100fps? De går inte högre än 60 fps.. Iaf har aldrig hört att någon skulle gå över 60fps? För det är ju Max lixom? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Hur har du 100fps? De går inte högre än 60 fps.. Iaf har aldrig hört att någon skulle gå över 60fps? För det är ju Max lixom? Eller?Disable "Vertical sync" så kan du ha högre än 60fps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Kolla upp ditt nätverk, vilken hastighet och så vidare. När du kollat hastigheten skriv den här då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 (redigerat) E det din ping som är hög, eller datorn som laggar? För jag hade 1k+ i ping i ty 2 veckor, och det löste sig genom att stänga av en sak i options. Kommer inte ihåg vad den heter, men där är bara 3 saker att kryssa i under den tabben iaf. Redigerat 13 September 2011 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 September 2011 Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 E det din ping som är hög, eller datorn som laggar? För jag hade 1k+ i ping i ty 2 veckor, och det löste sig genom att stänga av en sak i options. Kommer inte ihåg vad den heter, men där är bara 3 saker att kryssa i under den tabben iaf.Nej, det är absolut ingenting som är fel men ändå stannar den upp i 1 sek. Det stör inte speciellt mkt, det är ungefär som när man castar och får delay för någon slår på en. Var bara nyfiken på vad felet är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg