Hoppa till innehåll

Lagg


Rekommendera inlägg

Mitt wow laggar extremt mycket i så hög form att jag ibland inte äns kan vrida gubben utan att den fryser i typ en minut. Jag har kollat ram minne och den ligger på 2045 MB och jag undrar om det är för lite RAM minne eller om nätverket är stört????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Har också problem med lagg, kör på recommended settings och har vanligtvis 100 fps men så fryser det till i ca 1 sek ibland, kör med phenom II x4 850, 4gb 1333mhz ddr3 ram och hd radeon 6870. Någon som vet vad detta kan bero på? Har redan alla dom nyaste drivrutinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också problem med lagg, kör på recommended settings och har vanligtvis 100 fps men så fryser det till i ca 1 sek ibland, kör med phenom II x4 850, 4gb 1333mhz ddr3 ram och hd radeon 6870. Någon som vet vad detta kan bero på? Har redan alla dom nyaste drivrutinerna.

Hur har du 100fps? De går inte högre än 60 fps.. Iaf har aldrig hört att någon skulle gå över 60fps? För det är ju Max lixom? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

E det din ping som är hög, eller datorn som laggar? För jag hade 1k+ i ping i ty 2 veckor, och det löste sig genom att stänga av en sak i options. Kommer inte ihåg vad den heter, men där är bara 3 saker att kryssa i under den tabben iaf.

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

E det din ping som är hög, eller datorn som laggar? För jag hade 1k+ i ping i ty 2 veckor, och det löste sig genom att stänga av en sak i options. Kommer inte ihåg vad den heter, men där är bara 3 saker att kryssa i under den tabben iaf.

Nej, det är absolut ingenting som är fel men ändå stannar den upp i 1 sek. Det stör inte speciellt mkt, det är ungefär som när man castar och får delay för någon slår på en. Var bara nyfiken på vad felet är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...