Epixa Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Kan inte vänta tills harry potter går på bio om 3 dagar ! så bra har nästan läst alla böker :) älskar severus snape :) så finnt med de flottiga håret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Kommer ej se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Jag har nyligen bokat alla biljetter! Underbart, längtar verkligen. Jag äslkar självklart Harry Potter, har också läst böckerna... flera flera gånger. Ska också se den i 3D och funderar på att typ rita ett ärr i pannan eller liknande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Man har ju gått på dem tidigare filmerna så man måste väl gå på denna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Har inte sett första delen än, får väl "hyra" den innan man ser denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Absolut, dem senaste filmerna har utvecklats galant från de gamla. Grym action men just för att målgruppen för Harry Potter har förändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Bara sett 2 HP filmer genom mitt liv, första filmen och "Den Flammande Bägaren". Så, nej det blir inget HP för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Nu jeflar gälleerr deeet! Även fast jag redan läst alla böckerna. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag var på Gala premiären i london! Det var awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Kommer väl se den någon gång antar jag, men jag går inte direkt och väntar. Har fortfarande inte sett del ett. Harry Potterfilmerna är av väldigt blandad kvalité, att läsa böckerna ger en mycket bättre upplevelse. Skådespeleriet har en del ljusglimtar (Alan Rickman är made of win), men för det mesta är det faktiskt rätt mediokert. Utom Daniel Radcliffe som faktiskt bara är usel. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag var på Gala premiären i london! Det var awesome!Coolt! Jag vill också :D Kommer väl se den någon gång antar jag, men jag går inte direkt och väntar. Har fortfarande inte sett del ett. Harry Potterfilmerna är av väldigt blandad kvalité, att läsa böckerna ger en mycket bättre upplevelse. Skådespeleriet har en del ljusglimtar (Alan Rickman är made of win), men för det mesta är det faktiskt rätt mediokert. Utom Daniel Radcliffe som faktiskt bara är usel. :|Jag tycker alla skådespelare är bra, helt otroligt att man hittat de redan som 10-åringar! Snape är också bra men min favorit är nog Tonks, kommer inte ihåg vad hon hette (skådespelaren alltså)Varför tycker du Daniel är dålig för? Jag tycker han är skitbra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Jag har sett alla andra Harry Potter filmerna, denna ska jag också se. Redigerat 12 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.