D48 Skrivet 16 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2013 Det roligaste med den här semestern har nog varit Getaway Rock Festival ändå. Trots allt regn så var det väldigt trevligt och kul. Kul med allt jävla folk alltså, hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Så, jag funderar på att skaffa mig en E-cigg för att minska på mitt rökande av vanliga cigaretter och all skit som kommer med det. Är det någon här som har någon inblick i det hela? Som kan ge tips på något bra ställe att köpa från eller någon bra e-cigg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Bråvalla och framförallt Metaltown har varit det bästa på sommaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Somaren är inte över än va? Isåfall om inte så ändrar jag mig och säger att helgen som har varit har varit det bästa på hela sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Ja man får väl bestämma själv när den är över? :PFör mig är inte sommaren över riktigt än, men jag tror inte det händer så mycket spännande mer i sommar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2013 Jag har faktiskt blivit lite kär och den känslan var fan inte igår. tänker dock inte försöka med något mer än det här. man vet ju liksom hur det brukar gå. hehe 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 Vem fan blir packad på 3 stycken 3.5%?Är det bara jag eller händer det er också, eller är det för att jag är ovan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Jag blir knappt full av 4 stycken 5.2% så det är väl bara du.Men njut ändå. Det är gött att inte behöva dricka allt för mycket för att kunna bli full. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Ja jag tyckte det var småkonstigt, för jag fick dricka en halv amarula sist för att få problem med balansen.Fick lite konstiga reaktioner när jag sa att jag blev vinglig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Vem fan blir packad på 3 stycken 3.5%? Är det bara jag eller händer det er också, eller är det för att jag är ovan? https://www.google.se/search?q=fjortisar&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=mIIkUuWmC8eThQfUsIGADw&biw=1866&bih=1027&sei=mYIkUsq6M8-4hAewzoF4 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 https://www.google.se/search?q=fjortisar&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=mIIkUuWmC8eThQfUsIGADw&biw=1866&bih=1027&sei=mYIkUsq6M8-4hAewzoF4 Så jag är 3 år efter allt?Jag har min fjortisfylla när jag är 17? "Tjaja blokken Proccito härJa ha schuppt nua jinz." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Hur full blev du? Var det bara ett mysigt rus och en känsla av välbefinnande, sluddrade du och kunde inte gå rakt, eller söp du dig tillbaka till apstadiet, krälade i dina egna spyor och vaknade dagen efter med bara ett vagt minne av vad som hände kvällen innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg