Luxaxix Skrivet 20 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Njae, det var inte riktigt en sån där. Har en RS NOR Latch med dubbla inputs och enkel output. En ON-input och en OFF-input, där jag kan koppla på oändligt många knappar på off och on. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Njae, det var inte riktigt en sån där. Har en RS NOR Latch med dubbla inputs och enkel output. En ON-input och en OFF-input, där jag kan koppla på oändligt många knappar på off och on.Tänkte faktiskt tips om en sån, fast var inte helt säker på att det skulle funka, så hade tänkt att testa sj först.:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) Detta är annars en väldigt enkel modell av en fyrvägskorsning. Den kräver bara att du stannar innan korsningen om slår om växlarna (max 4 klick): på vänster sida är in, och på höger sida är ut. Redigerat 12 Augusti 2011 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Har löst det med en ännu enklare modell, men min hdd kraschade och med den senaste backupen som finns så tror jag inte redstonen är dragen till den.. Vilket är ganska mycket jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg