Layton Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 (redigerat) Jag lånade RememberMe's idé och tar nu en egen frågetråd. Ni får fråga mig vad ni vill :D (Nästan i alla fall) Jag svarar inte på onödiga frågor, frågor som bryter mot regler, diskriminerande frågor och inte frågor som avslöjar mig själv för mycket. Inte: Vilken skola går du i... osv. Jag svarar heller inte på frågor om korv eller på frågar som redan varit. Om ni tycker tråden bli tråkig bara för att ni inte kan fråga frågot om Bullens Varmkorv så finns det 10 andra frågetrådar att spamma sönder. Redigerat 25 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 (redigerat) Har du en pojkvän? Edit: Stavfel D: Redigerat 18 Juli 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Hur hittade du till fuska och när blev du aktiv på forumet? Baah, har tråkigt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 (redigerat) Anser du dig själv vara pratsam och social? Redigerat 18 Juli 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Vad asnser du om Queens "Who Wants To Live Forever?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Vad är din största hemlighet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Rakad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Rakad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har du glömt bort den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Hon har inte varit online sen den 18/07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har du en pojkvän? Edit: StavfelNej, aldrig haft, ehehehe... Vad asnser du om Queens "Who Wants To Live Forever?"?Bra låt, men självklart inte den bästa låten av Queen. Absolut inte. Vad är din största hemlighet? ;)Jag tänker jätteofta (och saknar) ((är jävligt kär)) i en kille som var min bästa vän när jag var nio år! :o har inte träffat honom på 4 år... Rakad? Benen och under armarna. Om det var så du menade Har du glömt bort den här tråden? Nej, men det var så fint väder ute :D Hon har inte varit online sen den 18/07. ^^Förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Hur mycket väger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.