Layton Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Ogillar du bara Das Beer Boot bara för att han är tysk?Jag ogillar honom inte, det vara bara det att jag inte fanna något intresse i musikvideon.Och jag har ingenting emot tyskar. Gillar du bratwurst ?Beror på. Jag är inte så jätteförtjust i korv för hundrade gången. Jag såg på musikvideon 10 gånger idag, tycker du det är konstigt?Lite kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Tycker du att denna frågetråd börjar bli jobbig att svara i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Vad tycker du om att din frågetråd är den största? Vad tror du är anledningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Tycker du att denna frågetråd börjar bli jobbig att svara i?Lite... jag loggar nu in på fuska och är väldigt beroende av det nästan bara för min frågetråd, men det är ju kul annars hade jag sagt att jag inte skulle svara i den mer så skulle ignorera den. Ja. Vad tycker du om att din frågetråd är den största? Vad tror du är anledningen?Det är ju lite kul, kanske. Anledningen är väl att jag var den första efter RememberMe at skaffa en här i forumlekar, och att den har hållt igång är väl för att jag är tjej, vilket är annorlunda. Iförsig har ju Svampen också en frågetråd men... japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Är ditt hoos samma färg som din gräsmaattaaahh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 ... What? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Tror du att din frågetråd är störst för att alla frågar om du gillar korv? Har du tagit den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Brukar du lyssna mycket på musik på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Använder du fjärrkontroll till din TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Vet dina föräldrar vad Bullens varmkorv är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Hur tycker du gubben på bullens varmkorvs paketet ser ut? Är han söt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.