Horizon Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Limpa eller baguette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Så du skulle vilja utplåna en del av jordens befolkning?Ja, det vore nice om de bara... försvann. Helt plötsligt. Poff, och ingen brydde sig, inte dem. inga andra. De fanns aldrig. Gillar du hembakad pizza eller köpt pizza bäst? (att äta)Pizza från en italiensk restaurang är nice, finns en nära där jag bor och det är gott, eller varför inte riktiga Italien? Men det är gott att baka egen också, gjorde det för några månader sen. Peppes Pizza och Billys och sånt är inte nice. Limpa eller baguette?Baguette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Okey. Varför skulle du inte rösta på Sverigedemokraterna? Är du rasist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Jag är inte rasist... Det är därför jag inte vill rösta på dem, de verkar för invandrarfientliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Okey. Varför skulle du inte rösta på Sverigedemokraterna? Är du rasist?Varför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna? OnTopic: Hur länge har du "levt i spelvärlden"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 (redigerat) Jag är inte rasist...Det är därför jag inte vill rösta på dem, de verkar för invandrarfientliga.För att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet? Proccito: Rasist. En till fråga då. Gillar du att festa? Redigerat 29 November 2011 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Ja, det vore nice om de bara... försvann. Helt plötsligt. Poff, och ingen brydde sig, inte dem. inga andra. De fanns aldrig.Om du skulle ha varit en av dom, skulle du fortfarande vilja att det hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Varför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna? OnTopic: Hur länge har du "levt i spelvärlden"?Länge. Det hela började med Pettson och Findus när jag var i fyra-femårsåldern. Sen blev det massa Harry Potter, The Sims 2 och Nintendo Ds och 64 innan dubbelsiffriga strecket. För att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet? Proccito: Rasist. En till fråga då. Gillar du att festa?Jag tycker vi som kan ska släppa in invandrare bara, men jag kan hålla med om att vi måste ta bättre hand om dem och minska arbetslösheten och sånt innan. Men jag tänker inte rösta på dem, de andra partierna har bättre politik. Det är kul att festa ibland... jag har inte varit på en på jättelänge :( Fast det är inte kul om det bara är dans till tråkig musik.Om du skulle ha varit en av dom, skulle du fortfarande vilja att det hände?Asså... egentligen inte, jag vill vara kvar! Men de som försvinner "fanns" aldrig. Det är svårt att förstå, men min önskan är väl att vi aldrig var 7 miljarder på jorden, men det är omöjligt att uppnå, därför är det svårt att förstå.Eller så vill de som försvinner försvinna och får leva hos Gud eller nånting sånt och ingen saknar dem på jorden. Också omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Du står i köket (Döh), och får välja vad du vill laga av: Spaghetti med köttfärssås. Spaghetti med kebabsås. Nudlar med vitlökssås. Vad hade du valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Står du ofta i köket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Vad definierar du som fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Kaktusdricka vs fanta exotic (att dricka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.