Hoppa till innehåll

Laytons Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 580
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så du skulle vilja utplåna en del av jordens befolkning?

Ja, det vore nice om de bara... försvann. Helt plötsligt. Poff, och ingen brydde sig, inte dem. inga andra. De fanns aldrig.

 

Gillar du hembakad pizza eller köpt pizza bäst? (att äta)

Pizza från en italiensk restaurang är nice, finns en nära där jag bor och det är gott, eller varför inte riktiga Italien? Men det är gott att baka egen också, gjorde det för några månader sen. Peppes Pizza och Billys och sånt är inte nice.

 

Limpa eller baguette?
Baguette.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte rasist...

Det är därför jag inte vill rösta på dem, de verkar för invandrarfientliga.

För att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet?

 

Proccito: Rasist.

 

En till fråga då. Gillar du att festa?

Redigerat av Charlielol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna?

 

OnTopic: Hur länge har du "levt i spelvärlden"?

Länge. Det hela började med Pettson och Findus när jag var i fyra-femårsåldern. Sen blev det massa Harry Potter, The Sims 2 och Nintendo Ds och 64 innan dubbelsiffriga strecket.

 

För att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet?

 

Proccito: Rasist.

 

En till fråga då. Gillar du att festa?

Jag tycker vi som kan ska släppa in invandrare bara, men jag kan hålla med om att vi måste ta bättre hand om dem och minska arbetslösheten och sånt innan. Men jag tänker inte rösta på dem, de andra partierna har bättre politik.

 

Det är kul att festa ibland... jag har inte varit på en på jättelänge :( Fast det är inte kul om det bara är dans till tråkig musik.

Om du skulle ha varit en av dom, skulle du fortfarande vilja att det hände?
Asså... egentligen inte, jag vill vara kvar! Men de som försvinner "fanns" aldrig. Det är svårt att förstå, men min önskan är väl att vi aldrig var 7 miljarder på jorden, men det är omöjligt att uppnå, därför är det svårt att förstå.

Eller så vill de som försvinner försvinna och får leva hos Gud eller nånting sånt och ingen saknar dem på jorden. Också omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...