Layton Skrivet 2 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Du står i köket (Döh), och får välja vad du vill laga av:Spaghetti med köttfärssås.Spaghetti med kebabsås.Nudlar med vitlökssås. Vad hade du valt?Spaghetti med köttfärssåsVad definierar du som festEn samling mellan människor som har roligt på något vis... Kaktusdricka vs fanta exotic (att dricka)Fanta exotic, vad är kaktusdricka? Annars är fanta exotic rätt okej... eller inte jättegod men det finns äckligare läskedrycker (och godare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Tar du den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 (redigerat) Har jag varit jobbig mot dig dem senaste åren? Btw, märkte att vi registrerades samma år, samma månad men inte samma dag :D Redigerat 2 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 charlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu... Openingtitles: Nej... jag tror inte det, har typ aldrig pratat med dig. Coolt förresten. Jag hann lite mindre än två veckor före dig, hihi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 charlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu... Openingtitles: Nej... jag tror inte det, har typ aldrig pratat med dig. Coolt förresten. Jag hann lite mindre än två veckor före dig, hihi :)Vad tror du att jag menar? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 charlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu...tvåan är där allt som kroppen inte behöver kommer ut, och då menar jag inte vätskeforms avfallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Jaha. Jag tar förmodligen inte "den" i "tvåan" i så fall, vad nu i hela världens namn "den" är i detta sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Jaha. Jag tar förmodligen inte "den" i "tvåan" i så fall, vad nu i hela världens namn "den" är i detta sammanhang.det du inte har (hoppas jag) men som det andra könet har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön. Fyfan för sex. Hej hej hej jag är bara fjorton år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 (redigerat) Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.Fyfan för sex. Hej hej hej jag är bara fjorton år.Varför tror du att jag pratar om det? Det är endast proccito som är sexberoende. Jag snackade självklart om du kommer ta ditt mopedkörkort när du går i tvåan på gymnasiet? Redigerat 2 December 2011 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 (redigerat) Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.Fyfan för sex. Hej hej hej jag är bara fjorton år.:blink: Nä nu slutar vi med off-topic Kan du beskriva den perfekta fredagen enligt dig? Redigerat 2 December 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 (redigerat) Gillar du Jan Guillou? Redigerat 2 December 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.