FreakyStyley Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Varför svara du inte på mina frågor? Är du korvrasist eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Vi fick wienerkorv i skolan igår, äckligt. Vad fick du för käk i skolan igår ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 PPP: Vad väljer duVa med i porrfilm eller titta på porrfilm som dina föräldrar är med i?´Jag: Titta på porrfilm med föräldrar, tror jag. Motivering: Det lär ju vara över på 1 ½ h- 2h så... men om jag är med i en så kommer det ta lång tid att filma och jag visar upp mig för hela världen. Kul.Jag heter inte PPP längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Har du sett Das Beer Boot musikvideon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 (redigerat) Det är klart att man har det. So very totally cool... Har du också sett den? Redigerat 30 Augusti 2011 av Imaiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 (redigerat) Vad tycker du om Leif GW?Han är skön :) Varför svara du inte på mina frågor? Är du korvrasist eller?Japp. Jag svarar inte på frågor som har med korv att göra. Vi fick wienerkorv i skolan igår, äckligt. Vad fick du för käk i skolan igår ?Kyckling i currysås med ris. Det var rätt okej, jag åt två stora portioner och fick håll på idrotten :( Warchief:Jag heter inte PPP längreJag: Förlåt. 360Xbox: Har du sett Das Beer Boot musikvideon?Jag: Nej. Imaiden:Det är klart att man har det.So very totally cool... Har du också sett den?Jag: Nej...? Vem pratar du med nu? Redigerat 30 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Trodde det här var den allmänna frågetråden... :P Hur uttalar du Layton? Lejton eller Lajton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Asså, jag vet ingenting om det där meskalin, hur det påverkar kroppen och hur skadligt det är och så vidare. Så jag har ingenting att säga om det, men jag kan säga att jag är emot saker som kroppen inte mår bra av och är onaturligt för den.Jag skulle vilja påstå att du nästan inte vet nånting om de flesta drogerna. Men så länge du låter andra göra vad de vill är jag nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Har du ätit en rålök under det senaste dygnet? Om inte, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Trodde det här var den allmänna frågetråden... :P Hur uttalar du Layton? Lejton eller Lajton?Jaha.Lejton :) Fast Laytons assistens Luke säger ibland lite Lajton aktigt, eftersom han pratar med en väldigt brittisk dialekt, men Lejton är rätt.Jag skulle vilja påstå att du nästan inte vet nånting om de flesta drogerna. Men så länge du låter andra göra vad de vill är jag nöjd!Tillräckligt för att jag inte ska tycka att folk inte ska få göra vad de vill med dem i alla fall.Och tänk på att man kan tycka eget också, och inte bara vara nöjd för att folk tycker som de vill... Har du ätit en rålök under det senaste dygnet? Om inte, varför?Nej... för jag har inte gjot det bara. En slump kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Gillar du vitlök ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Vad tycker du om inlagda vitlöksklyftor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.