MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Har du provat att göra julkorv någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 360Xbox: Har du sett Das Beer Boot musikvideon?Jag: Nej.Gör det. Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Vad tyckte du om Das Beer Boot musikvideon nu när du har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Lök eller korv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Gillar du vitlök ?Jaa, det är gott att ha i mat ibland och så :) Vad tyckte du om Das Beer Boot musikvideon nu när du har sett den?Jag gillade den inte så mycket. Det kanske skulle va kul, men jag skrattade inte en enda gång. Och underhölls inte heller. Lök eller korv?Beror på. Lök kan vara fruktansvärt äckligt ibland men gott ibland. Korv är väl detsamma med.Tar... lök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Tycker du Das Beer Boot killen är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 varför har du en hatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Tycker du Das Beer Boot killen är snygg?Nej. varför har du en hatt?Du menar Professor Layton? varför han har en hatt på sig? Jo, han fick en av sin flickvän som sa att han skulle ha på sig den tills hon kom tillbaka lite senare den dagen.Men hon kom aldrig tillbaka. Därför har han alltid på sig den hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 (redigerat) Ogillar du bara Das Beer Boot bara för att han är tysk? Redigerat 1 September 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Tycker du att Robert Aschberg är attraktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Gillar du bratwurst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Nej.Jag såg på musikvideon 10 gånger idag, tycker du det är konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.