Hoppa till innehåll

Laytons Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 580
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vill inte bete mig otrevligt men tanken borde väl ändå komma upp om att du kanske har fel om droger? Om du visar mig fakta så ändrar jag gärna min synpunkt. Jag försöker gå efter fakta och vill inte binda mig till någon sida. Det önskar jag att flera gör.

 

Om du inte vill diskutera mer så respekterar jag det.

WASD, du kansek inte fattar, men jag lämnade tråden för att jag inte ville diskutera det mer därför att många i tråden påstod att jag visste för lite om droger för att uttala mig. Jag håller inte helt med eftersom att det är DUMT att testa narkotika. (Inga svar om att det är dumt att äta chips också! Också en anledning eftersom jag inte gillade såna argument. De var rätt mesiga i min åsikt men ändå fett svåra att säga emot, i alla fall för att alla ska fatta)

Och debatt må vara baserad på fakta, men det handlar egentligen om att säga sina egna åsikter.

Om du fick ett val, antingen trycka på en knapp och rädda dina käraste från en säker död, eller en annan knapp som skulle döda 100.000 människor. De 100.000 eller dina käraste skulle dö en fruktansvärd död.

 

Vad väljer du? Go.

...

Det är ju rätt bra för miljön att döda 100 000 personer (kanske). Nej jag vette fan. Svår fråga. Riktigt svår.

Nej, men jag tar min käraste, annars kommer kanske 5 000 000 människor lida istället för 50.

 

HUr tror du att Jorden ser ut i framtiden, alltså med natur och klimat?
Klimatet är väl ganska mycket mer extrema väder och mycket varmare under sommaren och kallare under vintern. Världen består nästan bara av hav och det lilla land som finns är lågt över ytan. Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är ditt bästa tips mot halsont? (Som jag har nu, är nog på väg att bli förkyld...)

Drick lite te eller ta en halstablett.

 

Vad tycker du om Pettson och Findus?

Älskade det när jag var liten. Pettson och Findus var nog det första datorspelet jag geekade sönder.

 

Tror du på att det finns aliens?
Ja. Tror inte att Jorden är den enda planeten i hela universum som har liv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...