Musten Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Det har nog alla gjort vid den åldern, Layton är nog inte ett undantagÄh, "hon har bättre saker för sig än att ha sex". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Hur många stekpannor har du ?7 st Har du någonsin onanerat?Jo faktiskt. Frasse95: hon är bara 13 så tat lite lungt med sex snacket XD Vilken är din favofärg? Tack du :)Blå är fint. PPP: ne men seriöst, spelar du något speciellt spel för tillfället? Nej, är mest ute, men jag spelade DS med min brorsa när vi åkte bil. Multiplayer Mode på New Super Mario Bros XDMen till hösten ska jag börja köra COD 4 igen som jag gjort ett par uppdrag på. Om du bara fick äta 1 maträtt resten av livet, vilken maträtt skulle det vara?Ceasarsallad, finns ju både sallas och kött och bröd i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 (redigerat) Vilka är dina favorit band/artister? Redigerat 26 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) Queen och Guns N Roses är favoriterna, men sen så gillar jag ju massa också bara. Typ: Metallica, Dire Straits, Led Zeppelin, Deep Purple, Nirvana, Queens of the stone age, Muse... Ja, typ. EDIT: JAG GLÖMDE THIN LIZZY, MICHAEL JACKSON OCH TENACIOUS D! Jag borde sprängas i luften. Fy skäms på mig :D Redigerat 28 Juli 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Vilken är din favorit Queen låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 (redigerat) Jag måste säga att du nog ligger på Top 3 av tjejer med bra musiksmak jag någonsin stött på. (med betoning på "på", inte "stött") Redigerat 27 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Jag måste säga att du nog ligger på Top 3 av tjejer med bra musiksmak jag någonsin stött på. (med betoning på "på", inte "stött")Håller med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Hur längesen var det du jogga? Eller var det nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Vit europé.Nej, det heter kaukasian. Springer du också runt naken i hemmet och dammsuger böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Vilken är din favorit Queen låt?Hmm... svårt. Jag gillar många men Good old fashioned lover boy får mig att le :D Hur längesen var det du jogga? Eller var det nyligen?Joggade igår. 4,5 km på 35 minuter ungefär. Så jag har gjort framsteg.Tar bara en paus idag eftersom det värker lite i vaderna. Nej, det heter kaukasian. Springer du också runt naken i hemmet och dammsuger böcker?Jag är inte så bra på raser, men man lär sig väl i skolan någon gång.Jag har aldrig sprungit naken i hemmet och heller inte dammsugit böcker... Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 vilken färg har ditt hår just nu? (02:53 2011 17/8) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Vad är det kvinnliga könets främsta egenskap? Förutom matlagning osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.