Hoppa till innehåll

Laytons Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 580
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur orkar du "hänga" här?

Vet faktiskt inte. Det är en dålig vana.

 

När brukar du gå och lägga dig?

 

Du vaknar så tokigt tidigt! :)

 

(Måste lära mig hur du gör, för att jag vill själv lägga mig tidigt och vakna tidigt)

nio till halv tio på vardagar.

På helgen blir det oftast runt halv elva. På loven blir det lite här och där... jag går till sängs när jag är trött 10-11.

 

Jag försökte några gånger. Antingen kommer jag ligga bara där i några timmar utan att kunna somna eller så kommer jag sitta framför datorn.

Ställer en till fråga: Gillar du te? Isåfall vilken sort? :D

Men om du gör det varje dag så blir det kanske en vana tillslut :)

Ja, jag är nog beroende av te. Det gör mig pigg på morgonen. Väldigt gott atta ta en värmande kopp te till mellanmål också. Den jag dricker mest av är nog Darjeeling te, second flush. Men det är alltid kul med nya sorter. Finns ett te som jag brukar dricka när jag är hos mina släktingar, det kommer från Zanzibar och har massa goda kryddor i (ett rooibush te). Mycket gott.

 

 

 

Freaky:Definiera ordet tönt.

Jag: En som jag inte gillar av olika anledningar.

 

 

 

Charlielol:Du är ju tjej. Om du gillar någon, hur visar du detta? Jag är extremt nyfiken, då de förälskade tjejer jag har sett, har uppträtt helt cp.

Jag: Jag skiter i det och är olyckligt kär. Intalar mig att han inte vill ha mig. Just nu har jag typ en crush på en kille jag hatar, han är riktigt elak mot mig, så eftersom jag inte vill tycka om honom så struntar jag i honom.

Men jag försöker väl prata med killen och vara trevlig mot honom. Jag är inte taskig mot honom (vilket tjejer kan vara).

 

 

 

Kaktuskun:Tsundere?

Jag: ???

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det självklart?

Därför att hela den här bronygrejen skriker bara efter uppmärksamhet och de ska spamma ned alla trådar istället bara för att kolla på sitt älskade program.

Om man skulle göra det med Layton vore det till viss del roligare att folk gillar Layton mer, men herregud, de skulle skämma ut hela Layton med det. Men det skulle inte bli riktigt samma grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Därför att hela den här bronygrejen skriker bara efter uppmärksamhet och de ska spamma ned alla trådar istället bara för att kolla på sitt älskade program.

Om man skulle göra det med Layton vore det till viss del roligare att folk gillar Layton mer, men herregud, de skulle skämma ut hela Layton med det. Men det skulle inte bli riktigt samma grej.

Så, du säger alltså att en grupp människor inte ska få gilla samma sak och sprida det?..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Så, du säger alltså att en grupp människor inte ska få gilla samma sak och sprida det?..

Man kan faktiskt sprida saker på ett mer moget sätt än att kalla sig för något så motbjudande som bronies. Det är spam oc för överskattat, enligt mig.

Kolla till exempel på detta citat:

 

Bli en brony, BAM, instant friendship.

 

Tänk om jag skulle spamma ned Laytonsånger överallt, säga till stackars killar som vill ha kompisar: "Bli en Brayton!"

Kära nån. Tillslut blir ju alla bara trötta på det.

 

Och det sprids ju inte så lätt när alla inte orkar med det mer.

Fast i för sig så "hatade" jag bronies redan efter att jag fick veta var det var. Hmm.

Men det har väl med ens personliga uppfattning att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan faktiskt sprida saker på ett mer moget sätt än att kalla sig för något så motbjudande som bronies. Det är spam oc för överskattat, enligt mig.

Hur kan du säga att det är överskattat när du inte sett showen?

 

Förövrigt så är enligt mig halva grejen med att vara en brony communityn. All konst, musik och allt annat som skapas, jag finner det så fascinerande att ett litet program för små tjejer kan skapa så mycket harmoni och positiva grejer.

Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå får? diktatur? Är det diktatur att störa sig på en grupp internetfolk som gillar MLP?

Dessutom är det inget eget intresse.

 

Detta börjar bli jäkligt tröttsamt.

 

Hur kan du säga att det är överskattat när du inte sett showen?

 

Förövrigt så är enligt mig halva grejen med att vara en brony communityn. All konst, musik och allt annat som skapas, jag finner det så fascinerande att ett litet program för små tjejer kan skapa så mycket harmoni och positiva grejer.

Ja, och?

Man behöver inte se showen för att veta tillräckligt mycket om det. Ni vill som sgat "sprida" detta, och ni har lyckats, alla animationer och låtar ger mig depression. Det är bara en vanlig show trots allt. Det kan jag veta utan att ha sett det, det är samma sak med typ... Avatar! Fantastisk film, men det är trots allt bara en vanlig film. Förtjänar inte att visa upp bilder överallt på blå människor för det

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...