Organism Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Varför "Layton"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Varför "Layton"?Det var ett spel/spelserie som jag var väldigt förtjust i för ett år sen ungefär. Professor Layton. Handlar om en arkeolog (som inte vill bli kallad för detektiv) och hans assistent som löser gastkramande mysterier. Ortroligt charmigt och välgjort. Rekommenderar den starkt, men nu har jag inte spelat på ett tag. Och jag vet inte vad jag ska byta till för namn, dessutom är ju Layton jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Vad är meningen med livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Vilken är din favorit Thin Lizzy skiva/låt/solo-låt(med lynott) just nu? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vad är meningen med livet?Det finns ingen mening med livet, enligt mig. Det är att föra släkten vidare och så ska man ha roligt på vägen så att man står ut.Sex tydligen. Haha, och det ska komma från mig, men jo sex är nog meningen med livet. Vilken är din favorit Thin Lizzy skiva/låt/solo-låt(med lynott) just nu? :)Jag älskar Black Rose, den är så himla musikalisk och underbar. Har inte så koll på plattor då jag lyssnar på youtube, så jag vet inte riktigt vilken skiva jag tycker om :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.