Poesi Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Inget. Lite tråkigt svar dock, ska jag välja nån av de andra två blire fiske. I J K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 I Maiden Metallica Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Maiden :wub: Coca Cola Cuba Cola Freeway Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Coca Cola Ost Skinka Kaviar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Skinka ;| Rött Blått Grönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Blått Vart åker du helst på semester: Frankrike Italien Spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Svårt... hmm... eftersom jag redan varit i Italien så många gånger... Äh, tar Italien XD Vilket sätt skulle du helst dö på? Skära av dina armar och förblöda Brännas levande på bål Av törst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Skär av armarna och förblöder. OS: Windows 7 OS X Linux (dist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 OS X för skolarbete osv, Windows 7 för spel och Linux för servrar. Så ja, alla. Coca Cola Original Coca Cola Vanilj Coca Cola Cherry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 coca cola orginal så klart vilken tortyr skulle du ta? 1.få en bambuuplanta planterar under dig och ligga i solen tills den växer igenom dig 2.sträckbänk tills armar och ben dras av 3.bli korsfäst och dö av hunger och svält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Bambuplantan skulle inte växa igenom mig så jag väljer det, skönt att ligga i solen och jobba på brännan! Vilken festival vill du besöka om du bara fick besöka en? 1. Peace and Love 2. Hultsfred 3. Roskilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Peace & Love, I believe. Beror ju på artisterna också, förstås. Årets P&L hade ju helt fantastiskt utbud fats å andra sidan var Tallest Man på hultsfred... aja. Ko Häst Gris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.