Lynott Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Fire away. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Hur lång är den? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Skriver du 'x' istället för 'ks' av ren lathet, för att du tycker att det är coolt att använda slang eller för att du har en sexuell koppling till 'x'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vem är bruttan på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vafan troru? Troru knark är gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Hur lång är den? B)Längre än din ;) Vem är bruttan på bilden?Audrey Tautou Vafan troru? Troru knark är gott?Svårt att svara på då definitionen av knark är oändlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Vill du ha mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Vilket parti i svenska riksdagen sympatiserar du mest med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Vill du ha mig ?Jag vill ha dig på min macka B) Vilket parti i svenska riksdagen sympatiserar du mest med?Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Kan du cykla? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Kan du cykla? :unsure:Si Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Om du var tvungen att byta namn här på fuska, vad skulle du heta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.