Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Dom gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Du ligger i en säng med en snygg tjej till vänster och en bög till höger, ni är nakna allihop. Vilket håll vänder du dig åt när du ska sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Om jag frågar dig om du är bög, är du svaret på den frågan samma som på denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Du ligger i en säng med en snygg tjej till vänster och en bög till höger, ni är nakna allihop. Vilket håll vänder du dig åt när du ska sova?Lägger mig på tjejen Om jag frågar dig om du är bög, är du svaret på den frågan samma som på denna?Hmm... curse ye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Hmm... curse ye...Att svaret inte är "nej" betyder inte nödvändigtvis att svaret är "ja". ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Top 10 intressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Favoritband? Favoritfilm? Förebild? Livsfilosofi? Mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Om jag är jag och du är du, vem är då du? Att svaret inte är "nej" betyder inte nödvändigtvis att svaret är "ja". ^^Haha, tänkte inte så lång... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Top 10 intressen?1. Ta det lugnt2. Se på film med trevligt sällskap3. Äta en god middag4. Äta saker fyllda med socker5. Sitta vid datorn6. Dricka öl7. Vara galen8. Vara ensam9. Dagen efter10. Se på film Favoritband?Favoritfilm?Förebild?Livsfilosofi?Mål?Favoritband? Thin Lizzy / Wolfmother / Foo FightersFavoritfilm? León /Into the Wild / Nakna pistolenFörebild? Luc BessonLivsfilosofi? "To become old and wise, you first need to be young and stupid"Mål? Ha kul Om jag är jag och du är du, vem är då du?Mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Mig självMen vafan, varför går alla på sånt där irl? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 ad tycke rdu om Metallicas cover på Whiskey in the jar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Gillar du humppa-covers av populära låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.