Lynott Skrivet 26 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 :( ja, nu vet du det i alla fall... Gubbrock är ju det bästa som finns! Kanske inte Lasse Stefanz, men ja. Rory är bättre än Noel och Liam i alla fall. Tycker det finns gubbigare, som tex Status Quo och Stevie Ray Vaughan. Hursomhelst... okej. Men självklart kommer Thin Lizzy vara den bästa irländska hårdrocken. Eller rättare sagt... den bästa hårdrocken i sin helhet. Fråga: vad har jag missat i Thin Lizzy's historia?Tjaa... anledningen till Phil Lynotts död var ganska tragisk, han var uppspolad som artist och hade ingen glöd kvar i sig, enligt källor funderade han på ett vanligt jobb och totalt lägga av med kändisdelen, men innan dess kom ökade doser av alkohol och droger som ledde till hans död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Mm, såg en dokumentär om det, började nästan gråta själv :( och så spelade de sentimentala Dublin i bakrunden :'( Så synd så synd. Fråga: Finner du något intresse av Black Star Riders? De ska spela på Sweden Rock också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Gillar du paj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Gillar du paj?Absolut! Både mat-paj och dessert-paj.Favoriterna är västerbottenspaj och blåbärspaj inom de 2 olika kategorierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Vad tycker du om bananpaj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Vad tycker du om bananpaj?Inte smakat, men skulle säkert funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2013 Varför tror du att just din frågetråd är så populär jämfört med alla andras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 Varför tror du att just din frågetråd är så populär jämfört med alla andras?Populär skulle jag knappast kalla den- men troligtvis för att jag visar mig aktivt i tråden och svarar på lite allt möjligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Gillar du kräftor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 (redigerat) Gillar du kräftor?Absolut, men en gång per år räcker!Jo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön! Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy?Kan revampa mitt svar.Som sagt innan så lyssnar jag på mycket olika, vet inte om Thin Lizzy är mitt favoritband men helt klart en återkommande favorit som har svårt att tappa sin glöd. Just nu lyssnar jag väldigt mycket på diverse mainstream musik via Pandora Radio då det passar min sinnesstämmning när jag spelar Leauge of Legends. Men andra band jag värderar högt är väl Foo Fighters, Queens of the Stoneage, AC/DC, Eminem med mera. Vad tycker du om Alison Brie?Åh det var ju tydligen hon från Community, jag fick för mig att det var en blond kvinna vars namn jag inte kommer ihåg, hon är väl mer gullig än sexig även fast bilderna på google ger en annan bild... Redigerat 26 September 2013 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Hur kommer det sig att det tog sån tid att svara på frågorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Tjena Lynott allt bra med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.